Przetargi.pl
Przebudowa drogi publicznej gminnej nr 336018T "Podlubienik - Sadłowizna"

Urząd Miasta i Gminy w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27415 Kunów, ul. Warszawska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2611356, 2613174, 2611358 , fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie
    ul. Warszawska
    27415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi publicznej gminnej nr 336018T "Podlubienik - Sadłowizna"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi publicznej gminnej nr 336018T „Podlubienik - Sadłowizna”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1)przebudowę drogi gminnej na odcinku 582,00 m polegającą na: -wykonaniu robót przygotowawczych i rozbiórkowych, -roboty w zakresie nawierzchni dróg (roboty ziemne, wykonanie w-wy odsączającej, profilowanie, doprofilowania oraz wykonanie w-wy dolnej podbudowy; wykonanie w-wy górnej podbudowy,-roboty w zakresie nawierzchni dróg (wykonanie w-wy wiążącej - 3 649,60 m2, w-wy ścieralnej - 3 591,40m2 ), -robót odwadniających (oczyszczenie przepustów z rur średnicy 60 cm, wykonanie przepustów z rur średnicy 40 cm z murkami czołowymi). 2)Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.Ceny jednostkowe i wartość kosztorysu ofertowego (załącznik nr 8 do SIWZ) należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku.3.Zamawiający informuje, że dołączony przedmiar robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiaru z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym poprzez analizę ww. dokumentów i ewentualną wizję w terenie. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w dokumentacji technicznej lub z niej wynikające nie są robotami dodatkowymi. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w dokumentacji technicznej.4.Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz niniejszej SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania „produktów” równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.6. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a)rękojmi za wady na wykonane roboty i zamontowane urządzenia oraz użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego b)gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia oraz użyte materiały na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji jakości Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym.7. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli, itp.)8.Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie Zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca.9. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placem przeszłej budowy (zalecane), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 10. Sposób wykonania zamówienia:a)roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, warunkami technicznymi i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego; b)Wykonawca wykona geodezyjne wytyczenie robót oraz będzie je na bieżąco kontrolował w czasie ich trwania; c)przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca upewni się, czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne mogące ulec uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót; d)Wykonawca opracuje szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.(Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); e)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określono w dokumentacji technicznej; f)Wykonawca po wykonaniu robót przygotowuje wszelkie wymagane dokumenty do odbioru robót, w tym również dokumentację geodezyjną powykonawczą oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia przetargu tj. 12.12.2016 r. do godz. 12:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach