Przetargi.pl
Przebudowa drogi pożarowej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Obornikach przy ulicy Czarnkowskiej

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 63125880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi pożarowej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Obornikach przy ulicy Czarnkowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi pożarowej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Obornikach przy ulicy Czarnkowskiej. 2.Na podstawie istniejących warunków gruntowo-wodnych określono grupę nośności podłoża, jako G2. W celu doprowadzenie podłoża gruntowego do grupy nośności G1, po wykonaniu koryta drogowego, należy dogęścić wibracyjnie niżej leżące grunty niespoiste. Głębokość przemarzania wynosi Hz = 0,80 m. 3.Konstrukcja nawierzchni drogi pożarowej – kategoria ruchu KR1 (pełna konstrukcja i dobudowa). • warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej fazowanej – czerwonej, grubość 8 cm, • podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3 cm, • podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6, gr. 20 cm, • podłoże gruntowe G1, E2 ≥ 80 MPa. 4.Utwardzenie pod miejsca postojowe dla rowerów. •warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej bezfazowej – szarej, grubość 8 cm, • podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3 cm, • podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4, gr. 10 cm. 5.Place przed wejściami do szkoły. • warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej, grubość 8 cm,* • podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3 cm, • podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4, gr. 10 cm. 6.Konstrukcja nawierzchni drogi pożarowej – kategoria ruchu KR1 (pełna konstrukcja i dobudowa). • warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej fazowanej – czerwonej, grubość 8 cm, • podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3 cm, • podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6, gr. 20 cm, • podłoże gruntowe G1, E2 ≥ 80 MPa. 7.Utwardzenie pod miejsca postojowe dla rowerów. • warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej bezfazowej – szarej, grubość 8 cm, • podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3 cm, • podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4, gr. 10 cm. 8.Place przed wejściami do szkoły. • warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej, grubość 8 cm,* • podsypka cementowo – piaskowa 1:4, grubość 3 cm, • podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4, gr. 10 cm. 9.Obramowanie nawierzchni - w nawiązaniu do istniejącego obramowania drogi pożarowej, wszystkie krawędzie projektowanych nawierzchni drogi pożarowej obramowano betonowym obrzeżem chodnikowym o wymiarach 8 x 30 x 100 cm, wtopionym względem krawędzi jezdni. Utwardzenie pod miejsca postojowe dla rowerów oraz place przed wejściami do szkoły, obramowano betonowym obrzeżem chodnikowym o wymiarach 8 x 30 x 100 cm, wtopionym względem nawierzchni. Na krawędzi dowiązania do jezdni ul. Czarnkowskiej zaprojektowano wtopiony opornik betonowy o wymiarach 12 x 25 x 100 cm. Wszystkie elementy obramowania należy posadowić na ławie z oporem z betonu klasy C12/15. 10.Odwodnienie - woda opadowa z powierzchni drogi oraz utwardzeń odprowadzana zostanie poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni na tereny przyległe (nieumocnione, biologicznie czynne). 11.Roboty ziemne - w ramach robót ziemnych zaprojektowano wykonanie wykopu pod projektowaną konstrukcje. Minimalna wartości wskaźnika zagęszczenia w wykopie przed ułożeniem podbudowy powinna wynosić Is ≥ 1,00. Dodatkowo można sprawdzić nośność warstwy gruntu na powierzchni robót ziemnych, na podstawie pomiaru wtórnego modułu odkształcenia, gdzie dla grupy nośności G1 wartość wtórnego modułu powinna wynosić E2 ≥ 80 MPa. Jeżeli grunty rodzime w wykopach nie spełniają wymaganego wskaźnika zagęszczenia lub wtórnego modułu odkształcenia, to przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni należy je dogęścić do wartości podanych wyżej. Roboty ziemne należy wykonywać zgodnie z normą PN-S-02205:1998 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania. 12.Uzbrojenie terenu - należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące uzbrojenie podziemne znajdujące się w zakresie robót drogowych. Przy wykonywaniu robót ziemnych należy wykonać ręcznie przekopy próbne na szerokości wykonywanych robót ziemnych. Prace w pobliżu istniejących sieci należy wykonywać ręcznie. Wszystkie istniejące zawory, studnie oraz inne elementy armatury naziemnej należy dopasować do projektowanych rzędnych nawierzchni jezdni, terenu itd. Wzdłuż istniejącego ciepłociągu w pobliżu zjazdu na ul. Czarnkowską, zaprojektowano osłonowe stalowe rury ochronne 2 x 300 mm i długości 6,0 m. Wzdłuż istniejącej linii kablowej Sn 15 kV w pobliżu zjazdu na ul. Czarnkowską, zaprojektowano rurę ochronną dwudzielną średnicy zewnętrznej 160 mm, koloru czerwonego o długości 4,0 m. Wzdłuż istniejących linii kablowych nN 0,4 kV w pobliżu początku drogi pożarowej (strona południowa), sięgaczu, miejscach postojowych dla rowerów i placu przed wejściem głównym do budynku szkoły, zaprojektowano rury ochronne dwudzielne średnicy 110 mm, koloru niebieskiego o łącznej długości 36,0 m. 13.Zieleń - pozostałe nieumocnione powierzchnie w zakresie inwestycji należy obhumusować i obsiać trawą. 14.Ogrodzenie - na końcu sięgacza, wzdłuż krawędzi boiska sportowego, zaprojektowano bramę skrzydłową panelową o wymiarach 4,00 x 1,70 m w kolorze RAL6005. 15.Studnia telekomunikacja - przy lewej krawędzi drogi projektowanego sięgacza w kierunku boiska sportowego, przewidziano wzmocnienie istniejącej studni telekomunikacyjnej, wraz z wymianą włazu – typu ciężkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach