Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej S 2346 ulicy Żwirki i Wigury w Lublińcu

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej S 2346 ulicy Żwirki i Wigury w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej S 2346 ul. Żwirki i Wigury w miejscowości Lubliniec - odcinek drogi powiatowej biegnie od skrzyżowania z ulicą Grunwaldzką do skrzyżowania z ulicą P. Stalmacha. Ulica biec będzie w granicach wydzielonego pasa drogowego, w ślad obecnej drogi. Z uwagi na istniejące drzewa rosnące bezpośrednio przy krawędzi krawężnika jezdnia zostanie skorygowana do szerokości 6,0m. Na skrzyżowaniu z ulica P. Stalmacha zostanie wydzielony dodatkowy pas lewoskrętu szer. 3,0m z uwagi na znaczny udział tej relacji u potoku ruchu. Do posesji zostaną wykonane zjazdy o szer. 4,0m (zjazdy indywidualne) i 5,0m (zjazdy publiczne) oraz dojścia piesze szer. 1,5m. Droga o długości 525,75m składać się będzie z odcinków prostych oraz trzech łuków kołowych. Zakres robót obejmuje: -przebudowę konstrukcji jezdni o szer. 6,0m i długości całkowitej wynoszącej 525,75m, ujętej krawężnikiem; -przebudowę chodników na ciągi o szer. 1,5 - 3,6m; -przebudowę zjazdów i dojść do posesji ( zjazdy ze skosami 1m x 1m); -przebudowę wypustów z przykanalikami ( PVC śr. 200 mm); -wymianę studni rewizyjnych na studnie z kręgów betonowych śr.1500 mm i 1200 mm zgodnie z istniejącym poziomem posadowienia, lokalizacja nie ulegnie zmianie; -wymianę odcinka kanału deszczowego na rury PVC typ ciężki śr. 400 mm zgodnie z istniejącym poziomem posadowienia, lokalizacja nie ulegnie zmianie. Z uwagi na dobry stan techniczny chodników na odcinku ulicy od ul. Grunwaldzkiej do ul. Sobieskiego nie zostały one objęte przebudową. Na tym odcinku zostaną jedynie przebudowane 3 zjazdy. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez przykanaliki z rur PVC śr. 200 mm i studnie ściekowe śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu. Odcinek kanału w jezdni ulicy na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Sobieskiego zostanie wymieniony na kanał z rur PVC typ ciężki śr. 400 mm. W zakresie odwodnienia wykonane zostanie oczyszczenie istniejącego kanału śr. 850 mm. 2. Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację budowlaną (załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. (załącznik 3 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. 4.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 5.Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy Robót. 6.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 7.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 8.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 10.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 14 maja 2010r. do godz. 9.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach