Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr S2324 od skrzyżowania z ul. Słoneczną do skrzyżowania z ul. Wiejską w miejscowości Kochanowice

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr S2324 od skrzyżowania z ul. Słoneczną do skrzyżowania z ul. Wiejską w miejscowości Kochanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie na terenie miejscowości Kochanowice w powiecie Lublinieckim. Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę ulicy Dworcowej od skrzyżowania z ul. Słoneczną do skrzyżowania z ul. Wiejską. Długość odcinka to 1221,54m. 2.Na uzbrojenie ulicy składają się następujące sieci: -podziemne: teletechniczna, wodociągowa, energetyczna oraz kanalizacyjna, -naziemna: energetyczna. 3.W ramach zadania przewiduje się wykonanie jezdni ul. Dworcowej o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na odcinku od początku opracowania do km 0+314,88 jezdnia zostanie obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm. Następnie od km 0+314,88 do km 0+488,23 jezdnia zostanie obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym 15/22cm. Od km 0+488,23 do końca występuje prawostronny chodnik o szerokości 1,5m z wyniesionym krawężnikiem na wysokość 12cm oraz lewostronnie zaniżony krawężnik 15/22cm. Na całym odcinku w miejscach zjazdów indywidualnych krawężnik zostaje zaniżony do 4cm. Do każdej posesji przewiduje się zjazd indywidualny o szerokości dostosowanej do istniejącej bramy ogrodzenia oraz wykonuje się wejścia do posesji. W przypadku występujących pól uprawnych w ciągu ul. Dworcowej, przewiduje się do każdej działki zjazd na pole wykonany z kruszywa o szerokości 4,5cm. Na przedmiotowym odcinku przewiduje się remont kanalizacji deszczowej w postaci wymiany wpustów ulicznych, studni rewizyjnych oraz remont przykanalików i rur kanalizacyjnych. W km 0+642,44 występuje skrzyżowanie z sięgaczem od dworca PKP. W stanie istniejącym na środku skrzyżowania występuje wyspa ograniczona krawężnikami, która nie jest w żadem sposób oznakowana. Przedmiotowa wyspa zostanie zlikwidowana w zamian będzie prostopadły wlot na promieniach R=8,0m. 4.W ramach zadania przewiduje się odprowadzenie wód odpadowych i roztopowych z utwardzonej nawierzchni do remontowanej kanalizacji deszczowej (kolektor o średnicy 315mm i 400mm), poprzez wpusty uliczne oraz przykanaliki o średnicy 200mm. Następnie wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane z kolektora deszczowego do istniejących rowów poprzecznych lub do istniejącej kanalizacji deszczowej. 5.Zgodnie z ustawą (z dnia 27 kwietnia 2001r. z późniejszymi zmianami) o odpadach, materiały z robót rozbiórkowych powinny zostać przewiezione na wysypisko i tam zutylizowane. 6.Z uwagi na występowanie urządzeń podziemnych na przedmiotowym odcinku ul. Dworcowej należy wykonać przekopy kontrolne w celu zlokalizowania urządzenia. W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego należy albo wykonać roboty tak by tych kolizji uniknąć lub zabezpieczyć przed uszkodzeniem czy przebudować kolidujące uzbrojenie. Wszelkie prace budowlane w obrębie urządzeń podziemnych powinny być prowadzone pod nadzorem administratora urządzenia. 7.Wszelkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych stanowiących część składową Dokumentacji Projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz P. Poż. 8.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 2 do SIWZ) b)specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ) c)przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) d)plan wyrębu (załącznik nr 5 do SIWZ), e)projekt stałej organizacji ruchu (załącznik nr 6 do SIWZ), oraz zgodnie z wymaganymi normami i innymi przepisami związanymi. 9.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 10.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę oferty. 11.Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 12.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. W trakcie prac Wykonawca będzie musiał na bieżąco informować nadzór inwestorski o stosowanych materiałach celem skontrolowania ich zgodności z zapisami SIWZ. 13.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 14.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 15. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 29 grudnia 2015r. do godz. 9.30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach