Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 4925P Magdalenki - Czeluścinek

Powiat Gostyński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 575 25 13 , fax. 65 572 31 46
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyński
    ul. Wrocławska 256
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 575 25 13, fax. 65 572 31 46
    REGON: 41105048000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gostyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 4925P Magdalenki - Czeluścinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 4925P Magdalenki – Czeluścinek. Zadanie obejmuje roboty kanalizacyjne, brukarskie, bitumiczne- długość 590,0 mb 2. W zakresie prac budowlanych zostaną wykonane następujące roboty:1) roboty przygotowawcze: rozbiórkowe nawierzchni wjazdu (trylinka) rozbiórka przepustu drogowego -roboty ziemne – 111,84 m3,3) roboty bitumiczne: – skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej –2 530,58 m2, w-wa podłoża z gruntu stabilizowanego cementem –215,98 m2, – podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego – 215,98 m2,– wyrównanie profilu z betonu asfaltowego –189,10 Mg,– ułożenie geosiatki z włókna szklanego – 350,00 m2,– w-wa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5cm – 2 521,0 m2,4)elementy ulic:nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej, szarej grub.8 cm – 145,50 m2 ,– krawężnik betonowy 15x30x100 –95,00 mb, – krawężnik betonowy 12x25x100 –15,00 mb,–obrzeże betonowe 30x8cm–100,00 mb,5)kanalizacja deszczowa: – sieć kanalizacji deszczowej z rur PCW Ø 315 mm –171,15 mb– przykanaliki z rur PCW - Ø 200,0 – 43,00 mb– studzienki kanalizacyjne rewizyjne Ø 400 – 8 szt. i Ø 600 – 1,00 szt. – studzienki ściekowe uliczne betonowe Ø 500 z osadnikiem bez syfonu – 9 szt. 6) roboty wykończeniowe – wyrównanie poboczy destruktem bitumicznym – 890,0 m2,– oczyszczenie rowu przydrożnego – 50,00 mb – regulacja pionowa wpustów ulicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – wypełniony i podpisany - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2)Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Dowód potwierdzający wniesienie wadium. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego(konsorcjum) , o treści wymaganej w art.23 ust.2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela (lidera konsorcjum) wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców (pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.) Uwaga! Do oferty Wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach