Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E we wsi Annopole Nowe

Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232204 , fax. 043 8232204
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
    ul. Złotnickiego 25 25
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232204, fax. 043 8232204
    REGON: 73093479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E we wsi Annopole Nowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E we wsi Annopole nowe, na odcinku od skrzyżowania na odcinku od drogi powiatowej Nr 4904E (km. projektowy 0+000), do skrzyżowania z drogą powiatową 1762E (km. projektowy 1+715). Całkowita długość przebudowywanego odcinka drogi to 1.715,00 mb. Zakres prac: Trasa przebudowy biegnie po istniejącej drodze o nawierzchni bitumicznej w terenie zabudowanym. W ramach inwestycji planuje się wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni poprzez nakładkę bitumiczną w dwóch warstwach konstrukcyjnych, wraz z wyrównaniem i poszerzeniem jezdni do szerokości 6,0 m na odcinku prostym, oraz z poszerzeniami na łukach. Przewiduje się również budowę chodników o szerokości 2,5 m i zjazdów o szerokości nie mniejszej niż 4,5m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, wydzielenie zatok autobusowych o nawierzchni bitumicznej, remont istniejącego systemu odwodnienia poprzez wyprofilowanie, oczyszczenie i udrożnienie rowów przydrożnych, rozbiórkę istniejących przepustów betonowych a w ich śladzie pobudowanie nowych z rur PVC średnicy 400mm pod zjazdami i z rur HDPE karbowanych średnicy 600mm pod jezdnią (przepusty poprzeczne). Wykonawca ma również wykonać pełne oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe, według zatwierdzonego docelowego projektu organizacji ruchu z uwagami organu zatwierdzającego. Przekroje konstrukcyjne obejmują wykonanie następujących robót : - jezdnia główna Istniejąca nawierzchnię bitumiczną, w miejscach wymaganych projektowaną niweletą należy sfrezować na głębokość od 0 do 4 cm. Nawierzchnię jezdni po sfrezowaniu i oczyszczeniu należy skropić a następnie ułożyć warstwę wyrównawczą z MMA, grubość warstwy uzależniona jest od przekroju. Po ułożeniu warstwy wyrównawczej, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni przewidziano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Projektuje się zastosowanie mieszanki AC 11S, asfalt D 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu winna wynosić nie mniej niż 5 cm. - wyrównanie krawędzi jezdni (poszerzenia) Istniejąca nawierzchnię bitumiczną, w miejscach wymaganych projektowaną niweletą należy sfrezować na głębokość od 0 do 4 cm. Nawierzchnię jezdni po sfrezowaniu i oczyszczeniu należy skropić a następnie ułożyć warstwę wyrównawczą z MMA, grubość warstwy uzależniona jest od przekroju. Po ułożeniu warstwy wyrównawczej, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni przewidziano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Projektuje się zastosowanie mieszanki AC 11S, asfalt D 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu winna wynosić nie mniej niż 5 cm. - wyrównanie krawędzi jezdni (poszerzenia) Konstrukcję poszerzeń zaprojektowano jako bitumiczną, konstrukcja podatna. Warstwę ścieralną stanowić będzie warstwa betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm. po zagęszczeniu (asfalt D 50/70), układana na warstwie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P grubości 13 cm po zagęszczeniu (asfalt D 50/70). Podbudowę stanowić będzie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, układana dwuwarstwowo, warstwa dolna frakcji 31,5/63mm grubości 10cm oraz warstwa górna frakcji 0/31,5mm grubości 10cm po zagęszczeniu. Na połączeniu nawierzchni istniejącej z poszerzeniem należy sfrezować warstwę ścieralną na szerokość co najmniej 0,5m od krawędzi jezdni, miejsce frezowania oczyścić a następnie po ułożeniu warstwy podbudowy bitumicznej na poszerzeniu, na połączeniu nawierzchni ułożyć geowłókninę do połączeń warstw bitumicznych (o parametrach nie mniejszych niż podane w dalszej części dokumentacji) i po jej ułożeniu wykonać warstwę ścieralną. - zatoki autobusowe Nawierzchnię zatok autobusowych zaprojektowano jako bitumiczną, konstrukcja podatna. Warstwę ścieralną stanowić będzie warstwa betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm po zagęszczeniu (asfalt D 50/70), układana na warstwie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P grubości 13 cm po zagęszczeniu (asfalt D 50/70). Podbudowę stanowić będzie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, układana dwuwarstwowo, warstwa dolna frakcji 31,5/63mm grubości 10cm oraz warstwa górna frakcji 0/31,5mm grubości 10cm po zagęszczeniu. - chodniki Chodniki zaprojektowano o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej gr. 8 cm, koloru szarego, typu Cegła lub równoważna, układanej na podsypce cementowo-piaskowej c:p 1:4, grubości 5 cm po zagęszczeniu. Pod podsypką cementowo- piaskową zaprojektowano wykonanie warstwy podbudowy z piasku średnioziarnistego grubości 10 cm po zagęszczeniu,. Pod podbudową celem osiągnięcia wymaganej niwelety projektuje się uzupełnienie konstrukcji poprzez wykonanie warstwy z piasku średnioziarnistego grubości wynikającej z przekrojów. - zjazdy Zjazdy indywidualne (do nieruchomości) zaprojektowano o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej gr. 8 cm, koloru grafitowego, typu Cegła lub równoważna, układanej na podsypce cementowo-piaskowej c:p 1:4, grubości 5 cm po zagęszczeniu. Pod podsypką cementowo- piaskową zaprojektowano wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm po zagęszczeniu, frakcji 0/31,5mm. - elementy ulic Chodniki i zjazdy w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym należy spiąć obrzeżami betonowymi 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Jezdnię należy spiąć krawężnikiem betonowym 15x30x100cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Na zjazdach należy zastosować krawężniki najazdowe o wymiarach 15x22x100 cm również układane na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Na łukach należy stosować wyłącznie krawężniki łukowe (bez cięcia). Zadanie obejmuje także w ramach robót przygotowawczych usunięcie zieleni wysokiej 7 szt. drzew. Przebudowa drogi powinna być wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną wykonaną przez FORMA Pracownię Projektową s.c. Wilkowice, ul. Dębowa 6, 64-115 Święciechowa. Uwaga: W związku z trwającymi wciąż pracami nad podziałem środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego w trybie art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp. w przypadku nieprzyznania, lub przyznania zbyt niskiej w stosunku do wnioskowanej pomocy finansowej, uniemożliwiającej realizację planowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie w zł: czterdzieści tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wnoszone formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wadium wnoszonym w pieniądzu, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego: Bank PKO BP S.A. I Oddział Zduńska Wola ul. Łaska 46 Nr 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014 Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniósł wadium w akceptowanej formie zostanie wykluczony z postępowania W przypadku wadium w formie pieniężnej jako datę wpływu wadium Zamawiający przyjmie datę uznania kwoty wadium na swoim rachunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach