Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 4718W BARTNIKI - PUSZCZA MARIAŃSKA

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 046 8552021
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 046 8552021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 4718W BARTNIKI - PUSZCZA MARIAŃSKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 4718W BARTNIKI - PUSZCZA MARIAŃSKA Teren budowy zlokalizowany jest na terenie Powiatu Żyrardowskiego w Gminie Puszcza Mariańska w ciągu drogi powiatowej nr 4718W Bartniki - Puszcza Mariańska w km proj. 0 + 000 do km proj. 0 + 400 o dł. 400m Szczegółowy zakres : 1. Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe - 0,400 km - usunięcie warstwy urodzajnej o gr. 15 cm - 240,00m3 2. Roboty rozbiórkowe - rozbieranie przepustów rurowych - 77,00 m - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o gr. 8 cm - 25,00 m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa o gr. 20 cm - 25,00 m2 - frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 3 cm - 2391,00 m2 3. Roboty ziemne - roboty ziemne wykonywane koparkami w gr. I-III - 78,00 m3 4. Odwodnienie - wykonanie studzienki ściekowej o śr. 500 mm z osadnikiem - 2,00 szt. - przykanaliki z rur o śr. 162 mm - 14,00 m 5. Podbudowa - poszerzenie jezdni - koryta wykonywane na poszerzeniu jezdni - 280,00 m2, - warstwa dolna na poszerzeniach z kruszywa łamanego, gr. 20 cm po zagęszczeniu - 280,00 m2, - podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 na poszerzeniu gr. 7 cm - 280,00 m2 6. Krawężniki, obrzeża - ława betonowa z oporem betonu B-15 - 29,67 m3 - krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na ławie na podsypce cementowo-piaskowej - 421,00 m - wykonanie ścieku przykrawężnikowego na podsypce cementowo- piaskowej - 49,00 m2 - obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce cem.-piaskowej - 392,00 m 7. Nawierzchnia chodnika - wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem pod chodnik o gr. 5 cm - 573,00 m2 - ścieki pochodnikowe z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cem. - piaskowej - 16 ,00 m - chodnik z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm kolorowej na podsypce cem. - piaskowej gr. 5 cm - 573,00 m2 8. Zjazdy - przepusty rurowe pod zajazdami - ława fundamentowa żwirowa - 29,28 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami rów kryty - rury z polietylenowe o śr. 40 cm - 108,00 m - przepusty rurowe pod zjazdami - rury z polietylenowe o śr. 40 cm - 75,00 m - podbudowa z kruszywa łamanego, gr warstwy po zagęszczeniu 18 cm - 112,50 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podsypce cem.- piaskowej 1:4 gr. 3 cm - 112,50 m2 - umocnienie nawierzchni zjazdów kruszywem łamanym 0/31,5 gr. 10 cm 9. Nawierzchnia - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym 0/12,8 w ilości 60 kg/m2 - 138,80 t - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20, gr. po zagęszczeniu 6 cm - 2547,00 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16, gr. po zagęszczeniu 5 cm - 2467,00 m2 10. Roboty wykończeniowe - plantowanie skarp nasypów - 708,00 m2 - uzupełnienie poboczy mieszanka optymalną gr. 11 cm kliniec 0/31,5 - 300,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 11 959,56 zł (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć 56/100 złotych). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania (przelewem): Powiat Żyrardowski 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego 45 numer konta BS Skierniewice o/Żyrardów Nr 25 9297 0005 0447 7727 2040 0103; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; -w gwarancjach bankowych; -w gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275) -sposób przekazania: ORYGINAŁ DOKUMENTU DOŁĄCZONY DO OFERTY . Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: 1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, -nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: A. Dokumenty wymagane: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 2)-aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3)-aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4)-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);; 5)-oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześnie obowiązujących przepisów tzn. kopie decyzji o przyznaniu uprawnień oraz aktualny wpis na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 3; -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca wykazał je w załączniku - załącznik nr 4; -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty te wykonane były należycie - załącznik nr 5; C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Bilans i rachunek zysków i strat - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres -Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 65 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) Pkt. 1),2) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. II) Stosownie do treści §2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których powyżej pkt. I)1)a) i c) oraz I)2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. I) 1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. Postanowienie pkt. II) znajdują odpowiednie zastosowanie. 2. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do Wniosku. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Wniosku nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych dokumentów załączonych do wniosku, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione prze osoby do tego upoważnione. 3. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem Oświadczenia, o którym mowa w pkt I.5), które powinno być złożone w formie oryginału oraz z wyjątkiem Pełnomocnictw, które muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. dokumenty składane w języku obcym muszą zostać przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wyżej wymienione dokumenty są zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. F. Dokumenty dodatkowe: - opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami (wykonuje Wykonawca, po podpisaniu umowy na przebudowę drogi) - harmonogram robót i program zapewnienia jakości PZJ (składane przed podpisaniem umowy przez wybranego Wykonawcę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach