Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3655801 w. 231 , fax. 48 38 15 061
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul. Graniczna 24
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3655801 w. 231, fax. 48 38 15 061
REGON: 67200798700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-radom.finn.pl - zakładka Zamówienia publiczne- Przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3531W Kuczki – Kazimierówka - Skaryszew (I Etap) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr 3531W Kuczki – Kazimierówka - Skaryszew (I Etap) od km 0+013,50 do km 3+680,00 na odcinku długości 3 666,50 m, na terenie gminy Gózd. W ramach robót należy wykonać m.in.: - przebudowę istniejącej konstrukcji jezdni wraz z jej poszerzeniem, - budowę chodnika, - przebudowę poboczy, - przebudowę istniejących zjazdów, - przebudowę istniejącego odwodnienia, - budowę peronów, - budowę kanalizacji, - oznakowanie pionowe i poziome. Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach oferty podstawowej na w/w zamówienie podane jest w druku kosztorysu ofertowego podstawowego tj. Formularz 2.2 do niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia wariantowego jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr 3531W Kuczki – Kazimierówka - Skaryszew (I Etap) od km 0+628,00 do km 1+883,00 na odcinku długości 1 255,00 m, na terenie gminy Gózd. W ramach robót należy wykonać m.in.: - przebudowę istniejącej konstrukcji jezdni wraz z jej poszerzeniem, - budowę chodnika, - przebudowę poboczy, - przebudowę istniejących zjazdów, - przebudowę istniejącego odwodnienia, - budowę peronów, - budowę kanalizacji, - oznakowanie pionowe i poziome. Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach oferty wariantowej na w/w zamówienie podane jest w druku kosztorysu ofertowego wariantowego tj. Formularz 2.3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzależnia wybór zakresu realizacji zamówienia od możliwości uzyskania dofinansowania: 1) w przypadku uzyskania dofinansowania z budżetu państwa w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej, będzie realizował zakres robót zawarty w kosztorysie ofertowym podstawowym Formularz 2.2. do SIWZ, 2) w przypadku nie uzyskania w/w dofinansowania, będzie realizował zakres robót zawarty w kosztorysie ofertowym wariantowym Formularz 2.3. do SIWZ, który będzie finansowany z budżetu powiatu. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oferty wariantowej. Ofertę wariantową Wykonawca składa łącznie z ofertą podstawową. Wykonawca załącza do oferty kosztorys ofertowy podstawowy (Formularz 2.2. do niniejszej SIWZ) oraz kosztorys ofertowy wariantowy (Formularz 2.3. do niniejszej SIWZ). Brak jednego z kosztorysów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. I etap przebudowy drogi powiatowej nr 3531W Kuczki – Kazimierówka - Skaryszew należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ - w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1. Dokumentacją projektową. 2. Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST). 3. Przedmiarem robót. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Tomie III SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 67.000 zł. (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą powinny być złożone oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 11.1 SIWZ oraz w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów zobowiązanie o którym mowa w pkt 12.2. SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie osób podpisujących dokumenty. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ). 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16