Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 643 045 , fax. 846 642 273
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Lwowska 54
22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 846 643 045, fax. 846 642 273
REGON: 95037163700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna Powiatu Tomaszowskigo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych pn:„Przebudowadrogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514LLubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare.”Przedmiotowe zamówienie podzielono na części:1)Część nr 1– roboty realizowane w zakresie branży drogowej dotyczące przebudowy drogi powiatowej nr3505L Tarnawatka – Werechanie. 2) Część nr 2 – roboty realizowane w zakresie branży drogowej i kolejowejdotyczące przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – DyniskaStare.3) Część nr 3 – roboty realizowane w zakresie branży mostowej dotyczące przebudowy odcinka drogipowiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części nr 1 w kwocie 40 000,00 PLN(słownie:czterdzieści tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części nr 2 w kwocie 150 000,00 PLN (słownie:sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części nr 3 w kwocie 10 000,00 PLN (słownie:dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich wykonawców: 5.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IV SIWZ oraz wykazania braku wskazanych tam podstaw do wykluczenia, wszyscy wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) - 23) ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1), 2) 4) i 8) ustawy Pzp oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca składa powyższe oświadczenie w formie jednolitego dokumentu zamówienia JEDZ - sporządzone według wzoru standardowego formularza określonego rozporządzeniem wykonawczym Komisji Europejskiej 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia - zakres oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca przygotowując JEDZ może ograniczyć się tylko do wypełnienia sekcji a części IV formularza JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV. Właściwej (dowodowej) weryfikacji spełniania konkretnych, określonych przez Zamawiającego, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona co do zasady na zakończenie postępowania w oparciu o stosowne dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie zamawiającego (art. 26 ust. 1 ustawy Pzp). Szczegółowe informacje związane z zasadami i sposobem wypełniania Jednolitego Dokumentu, znajdują się także w wyjaśnieniach Urzędu Zamówień Publicznych (UZP), dostępnych na stronie internetowej www.uzp.gov.pl Repozytorium wiedzy w zakładce Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. Zamawiający informuje, że w Części III, Sekcja C Jednolitego dokumentu „Podstawy związane z niewypłacalnością, konfliktem interesów lub wykroczeniami zawodowymi" w podsekcji „Czy wykonawca, wedle własnej wiedzy, naruszył swoje obowiązki w dziedzinie prawa ochrony środowiska, prawa socjalnego, prawa pracy?" Wykonawca składa oświadczenie w zakresie: - przestępstw przeciwko środowisku wymienionych w art. 181 - 188 Kodeksu karnego; - przestępstw przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową z art. 218 - 221 Kodeksu karnego; - przestępstwa o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2012r. poz. 769). W związku z tym, że w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stosuje przesłanek fakultatywnych, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 5-7 ustawy Pzp, to Wykonawca składa oświadczenie w Części III, Sekcja C jednolitego dokumentu „Podstawy związane z niewypłacalnością, konfliktem interesów lub wykroczeniami zawodowymi" w zakresie wyżej wymienionych przestępstw, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) w oryginale. Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części to składa dokument (JEDZ) dla każdej części z osobna. Po wypełnieniu w/w oświadczenia należy podpisać przez osoby reprezentujące wykonawcę/wykonawców występujących wspólnie (podmiot trzeci - o ile dotyczy), i w formie pisemnej złożyć wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
Dodano: 2024-05-24 - Remont nr 1 kruszywem z zamówienia nr 1 cz. 2 art. 214 ust. 1 pkt 7
Dodano: 2024-05-23 - "Przebudowa drogi 1107L wraz z budową chodnika w miejscowości Krasówka i Korczówka"
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja drogi powiatowej nr 3276L
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków
Dodano: 2024-04-22 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁUKÓW W 2024 ROKU.
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej oraz likwidacja przełomów na terenie miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2024-02-20 - Remonty dróg miejskich w 2024 roku
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3531L w miejscowościach Chodywańce i Żurawce Osada
Dodano: 2023-12-05 - Remont drogi gminnej nr 104521L we wsi Sajczyce - Gmina Sawin
Dodano: 2023-11-02