Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3408P UMIEŃ - OSTRÓW

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3408P UMIEŃ - OSTRÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi powiatowej nr 3408P Umień - Ostrów" na terenie gminy Olszówka na odcinku o długości 990 m w zakresie odnowy nawierzchni i ścinki poboczy. 1) roboty pomiarowe – 0,990 km 2) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni – 6 324,00 m2 3) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – 6 324,00 m2 4) mechaniczne wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym – 632,40 t 5) ręczne wyrównanie nawierzchni – 12,00 t 6) ścinka poboczy wraz z profilowaniem i zagęszczeniem – 1 860,00 m2, 7) wywóz ziemi ze ścinki – 186,00 m3. 3.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: 1) dokumentację powykonawczą zawierającą wszystkie atesty, certyfikaty wbudowanych materiałów, protokóły badań, pomiarów, sprawdzeń, 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1)zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy, 2)zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy, 3)wykonania robót zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego, obowiązującymi Polskim Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w ich wykonaniu 4)zabezpieczenia robót poprzez do wprowadzenia i utrzymania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, 5)wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót, 5.Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Celem przygotowania oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 2)Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5)Zamawiający, nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 6)Walutą właściwą do rozliczenia przedmiotu zamówienia jest złoty polski (PLN). 7)Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wyrobów dopuszczonych do użytkowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów o ile mają zastosowanie. 8)W miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą nazw materiałów, producentów, znaków towarowych, aprobat, patentów, należy je traktować, jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określenie oczekiwanych standardów technicznych i jakościowych. W takich okolicznościach Wykonawca może zastosować wskazany materiał lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 9)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10)Podwykonawstwo: a)Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; b)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom; c)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i jeżeli jest to wiadome, podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; d)Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 11)Szczególne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia w przypadkach przewidzianych w ustawie Pzp. a)Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. b)Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 9.1. nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac lub nadzoru, w tym kierownika budowy. c)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa w pkt a) na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawartych z nimi) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokona, w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24 aa ustawy Pzp),. 13) Przedmiot zamówienia opisują ponadto: a)Kosztorys ofertowy b)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach