Przetargi.pl
"PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3402P NA ODCINKU ULICY ŁĘCZYCKIEJ W DĄBIU"

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3402P NA ODCINKU ULICY ŁĘCZYCKIEJ W DĄBIU"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest "Przebudowa drogi powiatowej nr 3402P na odcinku ulicy Łęczyckiej w Dąbiu" 2. Zakres robót budowlanych dla branży drogowej obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozbiórki elementów dróg), - wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni: lokalne frezowanie i ułożenie warstwy wyrównawczej średnio 75 kg/m2 AC 11 W 50/70, ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z asfaltobetonu AC 11 S 50/70, - konstrukcja chodnika: kostka betonowa bezfazowa szara grubości 6 cm na 3 cm podsypce cementowo – piaskowej (1:4) oraz podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego cementem o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm i Rm = 5 MPa, - konstrukcja zjazdu indywidualnego: kostka betonowa bezfazowa grafitowa o grubości 8 cm na 3 cm podsypce cementowo – piaskowej oraz podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego cementem o grubości 20 cm i Rm = 5 MPa, obustronne zamknięcie opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15, - konstrukcja zjazdu publicznego: warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC 11 S 50/70 o grubości 4 cm w ilości 100 kg/m2, warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu AC 11 W 50/70 w ilości 75 kg/m2, podbudowę z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego cementem o grubości 20 cm i Rm = 5 MPa, - konstrukcja wyniesionego przejścia dla pieszych: betonowa kostka brukowa gr. 8cm kolor czerwony na 3 cm podsypce cementowo – piaskowej (1:4) oraz podbudowie z betonu cementowego klasy C12/15 o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - konstrukcję chodnika na odcinku objętym ochroną konserwatorską: kostka betonowa kolor muszelkowy grubości 6 cm, na 3 cm podsypce cementowo – piaskowej (1:4) oraz podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego cementem o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm i Rm = 5 MPa, - konstrukcję zjazdu indywidualnego na odcinku objętym ochroną konserwatorską: kostka betonowa kolor karbonowy grubości 6 cm, na 3 cm podsypce cementowo – piaskowej (1:4) oraz podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego cementem o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm i Rm = 5 MPa, - oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie poziome grubowarstwowe, oznakowanie pionowe tradycyjne i aktywne (oświetlenie przejść dla pieszych, aktywne znaki D-6), - pobocza: utwardzenie kruszywem łamanym 0/31,5mm - gr. 15 cm - Powierzchnie zaprojektowanych urządzeń pasa drogowego: Elementy pasa drogowego Ilości Jezdnia 5 164 m2 Zjazdy 1 188 m2 Chodniki 3 098 m2 Teren zielony 1 834 m2 Rowy 36 m2 Pobocze 42 m2 3. Zakres robót budowlanych dla branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa obejmuje: budowę nowego odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Łęczyckiej w Dąbiu i podłączenie go do istniejącej sieci kd400. W ramach inwestycji zaprojektowano budowę sieci KD, w skład której wchodzą:: – główna sieć kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 290,00 m, z rur PVC-U dn 250 x 7,3mm LITA PCV_U – główna sieć kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 410,00 m, z rur PVC-U Ø300 LITA PCV_U – przykanaliki z rury PCV-U dn200, o długości L=170 m – studnie betonowe dn1000 mm, z włazem żeliwnym, kl. d400 - 20 szt. – studnie betonowe dn1200 mm, z włazem żeliwnym, kl. d400 - 1 szt. – wpusty drogowe betonowe dn500 mm, kl. d400 z osadnikiem min. 50 cm proj. wpusty drogowe podłączone do studni 40 szt. 4. Wymagany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowy realizacji robót wynikający ze zobowiązania zawartego w umowie o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych zawarto w tabeli poniżej: Lp Elementy i rodzaje robót Termin realizacji (miesiąc, rok) od do 1 Roboty przygotowawcze VI.2020 VIII.2020 2 Podbudowy VI.2020 VIII.2020 3 Nawierzchnie VI.2020 X.2020 4 Roboty wykończeniowe, inne roboty VIII.2020 X.2020 5 Urządzenia bezpieczeństwa ruchu IX.2020 X.2020 6 Elementy ulic VI.2020 X.2020 7 Zieleń drogowa IX.2020 X.2020 8 Kanalizacja deszczowa VI.2020 VIII.2020 5. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej, dokumentacja techniczna kanalizacji deszczowej, kosztorys ofertowy, szczegółowe specyfikacje techniczne 6. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 7. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty w tym: a) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2020 r. poz.110), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. b) wyniesienie oznakowania w teren, utrzymanie przez czas budowy i późniejszy demontaż, c) prowadzenie robót pod ruchem drogowym przy połówkowym zajęciu jezdni, d) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót, e) zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji, f) odprowadzania ścieków, pokrycie kosztów energii na potrzeby budowy, zapewnienie dostaw mediów, g) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, h) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, i) stabilizacja punktów granicznych w terenie dla działek przyległych do pasa drogowego. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty sporządzonej w oparciu o kosztorys ofertowy, jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 9. Zamawiający przewiduje uruchamianie płatności na rzecz Wykonawcy zgodne z harmonogramem wypłat na rzecz Wykonawcy w ramach Funduszu Dróg Samorządowych wg poniższego harmonogramu finansowania : Lp. Elementy i rodzaje robót Terminy płatności 1 roboty przygotowawcze - 90% kanalizacja deszczowa - 60% podbudowy - 60% nawierzchnie 20% elementy ulic 40% VIII 2 roboty przygotowawcze - 10% kanalizacja deszczowa - 40% podbudowy - 40% nawierzchnie - 40% elementy ulic - 30% roboty wykończeniowe, inne roboty - 85% IX 3 nawierzchnie - 40% elementy ulic - 30% urządzenia bezpieczeństwa ruchu - 100% zieleń drogowa - 100% roboty wykończeniowe, inne roboty - 15% XI
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 ). 2. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: – Powiat Kolski, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło, NIP: 6662059662 – Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składana ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: – pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. 77 1090 1203 0000 0001 0967 1907 – poręczeniach bankowych – poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowej, – gwarancjach bankowych – gwarancjach ubezpieczeniowych – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2019.310 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Oświadczenie wymagane postanowieniami SIWZ, Kosztorys ofertowy, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach