Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3354L ulicy Lubelskiej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+522,00; Rozbudowa skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego – Lubelska – Wojska Polskiego – Wiejska w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37 , fax. 846 393 054
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37, fax. 846 393 054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3354L ulicy Lubelskiej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+522,00; Rozbudowa skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego – Lubelska – Wojska Polskiego – Wiejska w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3354L ulicy Lubelskiej w Zamościu od km 0+000,00 do km 0+522,00 wraz z rozbudową skrzyżowania ulic: Marszałka Józefa Piłsudskiego – Lubelska – Wojska Polskiego – Wiejska w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa ulicy Lubelskiej w Zamościu. Rozbudowa skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego – Lubelska – Wojska Polskiego – Wiejska w Zamościu”. 2. Zakres robót obejmuje: I. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki i przekazania ich Zamawiającemu we wskazane miejsce (przez materiały z rozbiórki rozumie się: destrukt powstały podczas frezowania nawierzchni, kostkę brukową betonową z rozbiórki, krawężniki betonowe nadające się do ponownego wbudowania, obrzeża nadające się ponownego wbudowania, nawierzchnię asfaltową chodnika. Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki mechanicznej lub zanieczyszczone w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie. Wykonawca po dokonaniu rozbiórki materiałów sporządzi protokół z wykazem ilościowym i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji. II. Przebudowa ulicy Lubelskiej a) branża drogowa od km 0+000 do km 0+522,09: - przebudowa nawierzchni jezdni – cztery pasy ruchu o szerokości 3,5 m wraz z budową obustronnego ciągu pieszo – rowerowego, przebudową zatok autobusowych, przebudową zjazdów publicznych i indywidualnych, przebudową parkingu, przebudową skrzyżowań ulic podporządkowanych i budową azylu dla pieszych, - zakres robót: • poszerzenie nawierzchni jezdni: - warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 – 13 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 15 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm, - podbudowa z AC 22P wg WT-2 2016 – 10 cm, - geosiatka z włókna szklanego 120/120 przymocowana do nawierzchni kotwami, - twarstwa wiążąca z AC 16W wg WT-2 2016 – 7 cm, - warstwę ścieralną z SMA 8 PMB 25/55-60 wg WT-2 2016 – 5 cm, • nawierzchnia istniejąca - frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni – 5 cm, - warstwa wyrównawcza z AC 22W wg WT-2 2016 – 5 cm, - warstwa wiążąca z AC 16W wg WT-2 2016 – 7 cm, - warstwę ścieralną z SMA 8 PMB 25/55-60 wg WT-2 2016 – 5 cm, • nawierzchnię jezdni obramować krawężnikiem betonowym 20x30 z ławą i oporem z betonu C16/20 • ciąg pieszo – rowerowy aa) chodnik: - warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 – 15 cm, - podsypka z grysu 2/5 mm – 5 cm, - nawierzchnia ścieralna z płyt chodnikowych betonowych koloru grafitowego o wymiarach 50x50 cm, bb) ścieżka rowerowa: - warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 20 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm, - warstwa ścieralna z AC 8S 50/70 wg WT-2 2016 – 5 cm, - chodnik od ścieżki rowerowej należy oddzielić kostką brukową integracyjną koloru czerwonego o gr. 8 cm, • zjazd indywidualny - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej typu Holand koloru czerwonego o wytrzymałości > 50 MPa – 8 cm, - podsypka z grysu 2/5 mm – 5 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 15 cm, - warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 15 cm, - zjazd zakończyć obrzeżem 8x100 lub dowiązać się do istniejącego utwardzenia posesji, • zjazd publiczny - warstwa ścieralna z SMA 8 PMB 25/55-60 wg WT-2 2016 – 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W wg WT-2 2016 – 7 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 15 cm, - warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 – 13 cm, • parking wraz z zatoką autobusową - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej typu Holand koloru grafitowego o wytrzymałości > 50 MPa – 8 cm, - podsypka z grysu 2/5 mm – 5 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 20 cm, - warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 – 13 cm, • wykonanie skrzyżowań z ulicami przyległymi tj. ulicą Lipowej, ulicą Brzozową, ulicą Szwedzką - warstwa ścieralna z SMA 8 PMB 25/55-60 wg WT-2 2016- 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W wg WT-2 2016 – 7 cm, - geosiatka z włókna szklanego 120/120 o wytrzymałości na rozciąganie w kierunku podłużnym i poprzecznym > 120kN/m przymocowana do nawierzchni kotwami, - podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P wg WT-2 2016 – 10 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 5/6 – 15 cm, - warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 1,5/2 – 13 cm, • w miejscach przejść dla pieszych wbudować płyty chodnikowe integracyjne z wypustkami koloru żółtego b) branża sanitarna – kanalizacja deszczowa - kanalizację deszczową należy włączyć do istniejącej studni kanału ϕ 800 zlokalizowanego w pasie ulicy Lubelskiej (pas drogowy DK 74), - budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Lubelskiej, ulic Wojska Polskiego, ulicy Wiejskiej, ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego wraz z budową wpustów podkrawężnikowych, - zakres robót: • kanał główny z rur strukturalnych o połączeniu kielichowym wykonanych z polietylenu PE-HD o średnicach - ϕ500/569 mm o długości 9,8 m, - ϕ600/679 mm o długości 437,6 m, - ϕ800/907 mm o długości 743,7 m, • przykanaliki wpustów ulicznych i odwodnienia liniowego z rur strukturalnych kielichowych, trójwarstwowych z polipropylenu PP o średnicy 315x12 klasy SN 8 i łącznej długości 460,70m • studnie rewizyjne systemowe z rur strukturalnych, dwuściennych z PE-HD o średnicy 1328/1200 mm i 1555/1400mm klasy SN4 w łącznej ilości 44 szt. wraz z żelbetowym pierścieniem odciążającym i płytą stropową z włazem z żeliwa szarego klasy D 400 • wpusty uliczne z rur strukturalnych z PE-HD klasy SN 4 o średnicy 500/568 mm i osadnikiem pisaku 800 mm. Ruszty wpustów ulicznych podkrawężnikowe z żeliwa szarego. c) branża elektryczna - wykonanie instalacji elektrycznej i zasilania kablowego wiat przystankowych nr 152 i 153, - zakres robót dla wiaty przystankowych 152 i 153, • urządzenia elektryczne zabudowane w wiatach przystankowych zasilić kablem YKXS 3x2,5mm2 ze złącza kablowego ZK-b umieszczonego przy złączu kablowo – licznikowym ZL1+P (złącze ZL1+P wykona RE Zamość zgodnie z zawartą umową z Inwestorem) d) branża teletechniczna - budowa rurażu teletechnicznego wraz z przebudową kolidującej sieci telekomunikacyjnej Orange Polska S.A., - zakres robót: • ruraż teletechniczny wykonać z rur HDPE 40/3,7 wraz z montażem na trasie sieci studni SKR-1 z pokrywami wyposażonymi w zamek uniemożlwiający otwarcie przez osoby trzecie • zakres przebudowy sieci telekomunikacyjnej Orange obejmuje: - demontaż kanalizacji telekomunikacyjnej 1-otworowej, - demontaż studni teletechnicznych, - demontaż telekomunikacyjnej linii kablowej, - budowę kanalizacji telekomunikacyjnej 1-otworowej pierwotnej, - budowę telekomunikacyjnej linii kablowej, - budowę studni kablowej, - regulację wysokościową ram i pokryw studni, - przebudowę kabli miedzianych w kanalizacji kablowej, - montaż osprzętu kablowego, - demontaż zbędnych odcinków kabli teletechnicznych, - zabezpieczenie kanalizacji telekomunikacyjnej rurami dwudzielnymi, - zabezpieczenie kanalizacji telekomunikacyjnej ławami żelbetonowymi, - wymianę ram i pokryw studni na typu ciężkiego, - wymianę ram i pokryw zdewastowanych studni na nowe. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania osobnego tomu dokumentacji powykonawczej dla Orange Polska S.A. zgodnie z przyjętymi standardami Właściciela sieci, - Wykonawca robót zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 października 2005 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać telekomunikacyjne obiekty budowlane i ich usytuowanie, - Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Orange Polska S.A. o zamiarze prowadzenia prac na sieci oraz poszczególnych użytkowników, - Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wykonanych robót do Orange Polska S.A. co najmniej 3 dni przed ich planowanym odbiorem, - wszelki koszty związane z przerwami w świadczeniu usługi przez poszczególnych operatorów dzierżawiących sieć Orange Polska S.A. pokrywa Wykonawca robót. e) mała architektura - zakres prac obejmuje budowę dwóch wiat przystankowych wraz z montażem ławek, koszy na śmieci i tablic reklamowych - zakres robót: • wiaty przystankowe Należy wykonać trzy ramy stalowe o konstrukcji kratowej. Ramy należy wykonać z profilu zamkniętego o przekroju kwadratowym 50 x 50 mm i grubości ścianki równej 2,5 mm. Do wykonania konstrukcji stalowej należy użyć stali gatunku S355. Ramy główne należy kotwić do płyty fundamentowej za pomocą stalowych kotw fundamentowych. Poszycie dachu i ścian oraz siedzisk należy wykonać z płyt kompozytowych. Kolor płyt kompozytowych powinien być zgodny z wizualizacją wiat przystankowych. Wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone powłoką antykorozyjną. W wiatach przystankowych zainstalować tablicę informacyjną do wyświetlania informacji komunikacji zbiorowej. • ławki Należy wykonać sześć kompletów ławek kompozytowych z laminatu na bazie żywicy poliestrowej i epoksydowej , zbrojonej włóknem szklanym lub włóknem węglowym. Wykonane ławki muszą być wykonane z materiału niepalnego oraz odpornego na promieniowanie UV. Kolor jednego zestawu ławek powinien być zgodny z wizualizacją. W jednym zestawie znajdują się trzy ławki o poszczególnych charakterystykach: ławka koloru czerwonego RAL 3024 o wysokości 45cm i szerokości siedziska 45cm, ławka koloru białego RAL 9010 o wysokości 35cm i szerokości siedziska 35cm oraz ławka koloru szarego RAL 7046 o wysokości 27cm o szerokości siedziska 27cm. Należy używać materiałów o matowym wykończeniu. Ławki powinny być przymocowane na stałe do wykonanej nawierzchni chodnika. Mocowanie elementów małej architektury powinno uniemożliwić ich przesuwanie oraz nieuprawnione przemieszczanie. Lokalizacja sześciu kompletów ławek powinna być uzgodniona z Zarządem Dróg Grodzkich w Zamościu podczas realizacji inwestycji. f) budowa monitoringu wizyjnego W ramach przebudowy ulicy Lubelskiej należy wykonać sieć monitoringu wizyjnego, którą należy włączyć do miejskiego Centrum Monitoringu zlokalizowanego przy ul. Peowiaków 30A, 22 – 400 Zamość g) branża zieleń - wycinka drzew i krzewów – drewno należy pociąć na odcinki o długości 1 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny, - Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu klasyfikacji i wyceny przewieźć drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zamość, - w ramach rekompensaty przyrodniczej za usunięte drzewa Wykonawca dokona nasadzeń klonu kulistego „Globosum”. Wszystkie sadzonki muszą być jednorodne pod względem jakości, uformowanej korony i bryły korzeniowej, dodatkowo obwód pnia sadzonki na wysokości 1 m powinien zawierać się w przedziale od 12 do 15 cm. Sadzonki po posadzeniu powinny być opalikowane przynajmniej trzema palikami i przymocowane w sposób trwały do palików za pomocą taśmy do mocowania drzew, - Wykonawca w ofercie powinien skalkulować koszt pielęgnacji 3 letniej wykonanych nasadzeń tj. podlewania, wymiany obumarłych drzew, pielęgnacje wraz z koszeniem wykonanych zieleńców. h) roboty porządkowe i wykończeniowe z obsianiem trawą zieleńców - Zamawiający wymaga ułożenia co najmniej 5 cm warstwy ziemi urodzajnej, - roboty porządkowe powinny być zakończone co najmniej na 3 dni przed terminem zgłoszenia gotowości do odbioru robót budowlanych. III. Rozbudowa skrzyżowania ulic Lubelska – Wojska Polskiego – Wiejska – Marszałka Józefa Piłsudskiego a) branża drogowa - rozbudowa skrzyżowania skanalizowanego z sygnalizacją świetlną na skrzyżowanie o ruchu okrężnym (rondo średnie), - zakres robót: • poszerzenie nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11S o grubości 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22 P o grubości 10cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm, - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa, mieszanka z betoniarki, grubość warstwy 20cm, • istniejąca nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11 o grubości 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W o grubości zmiennej , na wlocie ul. Lubelskiej przy istniejącym budynku mieszkalno-usługowym siatka wzmacniająca – po sfrezowaniu nawierzchni, - warstwa z betonu asfaltowego AC 22P przy różnicy wysokości nawierzchnia istniej i projektowanej powyżej 10cm, - na wlotach przed przejściami dla pieszych wykonać podwyższenie nawierzchni o 5 cm (najazd ze spadkiem 5% na długości 1,0 m), - przebudowę odcinków dojazdowych do ronda (ul. Marszałka J. Piłsudskiego na długości 119m , ul. Lubelskiej na dług. 107,5m, ul. Wojska Polskiego na dług. 312m, ul. Wiejskiej na dług. 100m) – zakres robót jak dla nawierzchni istniejącej na skrzyżowaniu, - przebudować istniejących ciągów pieszo rowerowych i pieszych w granicach opracowania (chodnik z płyt chodnikowych betonowych koloru grafitowego o wymiarach 50x50 cm w ciągu Lubelska – Piłsudskiego, na ulicach Wiejska, Wojska Polskiego z kostki betonowej, ścieżka rowerowa o nawierzchni asfaltowej) – Wykonawca powinien ww. zmianę nawierzchni uwzględnić w ofercie, - dostosowanie istniejącej jezdni do projektowanych rozwiązań sytuacyjnych i wysokościowych (wykonanie poszerzeń i rozbiórek istniejącej nawierzchni oraz częściowe przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej - m.in. istniejąca zatoka autobusowa wejście do kościoła, przy budynku PSS, istniejące parkingi), - przebudowa istniejących zjazdów i publicznych, - dostosowanie urządzeń odwadniających (kanalizacji deszczowej) do projektowanych rozwiązań w obrębie skrzyżowania oraz regulacja istniejących urządzeń infrastruktury technicznej (studnie kanalizacyjne i wpusty, studnie telekomunikacyjne), - montaż wiaty przystankowej w km 0+200 ulicy Wojska Polskiego, b) branża zieleń - wycinka drzew i krzewów – drewno należy pociąć na odcinki o długości 1 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny, - Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu klasyfikacji i wyceny przewieźć drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zamość, c) roboty porządkowe i wykończeniowe z obsianiem trawą zieleńców - Zamawiający wymaga ułożenia co najmniej 5 cm warstwy ziemi urodzajnej, - roboty porządkowe powinny być zakończone co najmniej na 3 dni przed terminem zgłoszenia gotowości do odbioru robót budowlanych. d) branża elektryczna i telekomunikacyjna - zakres robót: • przebudowa kablowej sieci niskiego napięcia • przebudowa kablowej sieci średniego napięcia • budowa i przebudowa sieci zasilającej oświetlenie uliczne • wszystkie prace prowadzone na majątku RE Zamość • regulacja wysokościowa wraz z wymianą pokryw studni telekomunikacyjnych • regulacja wysokościowa kanalizacji niskiego napięcia • budowa kanalizacji teletechnicznej • rozbiórka urządzeń sygnalizacji ulicznej e) branża sanitarna – przebudowa sieci gazowej - zakres robót: • przebudowa sieci niskiego ciśnienia DN 100 i 150 mm - przejście poprzeczne pod ulicą Marszałka Józefa Piłsudskiego – gazociąg n/c DN 150, - skrzyżowanie ulic: Marszałka Józefa Piłsudskiego i Wojska Polskiego – gazociąg n/c DN 150, - przejście poprzeczne pod ulicą Wojska Polskiego – gazociąg n/c DN 100 • przebudowa sieci średniego ciśnienia DN 100 mm – skrzyżowanie ulic: Marszałka Józefa Piłsudskiego i Wojska Polskiego, IV. Czasowa i stała organizacja ruchu drogowego W ramach przebudowy ulicy Lubelskiej wraz z rozbudową skrzyżowania ulic: Marszałka J. Piłsudskiego – Lubelska – Wojska Polskiego – Wiejska Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oznakowania placu budowy i późniejsze wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzoną czasową i stałą organizacją ruchu drogowego. V. Zamawiający wymaga wykonania map powykonawczych w ilości 6 sztuk. 3. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Lubelskiej i zakresie robót objętych rozbudową skrzyżowania ulic Lubelska – Wojska Polskiego – Piłsudskiego. W przypadku remontu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej poprzez wymianę węzłów wraz z zasuwami wodociągowymi, wymianę przyłączy wodociągowych wykonanych z rur stalowych, wymianę przyłączy kanalizacji sanitarnej w razie złego stanu technicznego Zamawiający wymaga współpracy i udostępnienia placu budowy przez Wykonawcę dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu. Wszelkie prace odtworzeniowe nawierzchni po ww. robotach wykona Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu. 5. Po wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej Wykonawca zobowiązany jest do przepięcia przyłączy kanalizacji deszczowej do wykonanego kanału z posesji: a) ul. Wojska Polskiego 1 (sklep PSS Społem), b) ul. Wojska Polskiego 2 (Kościół św. Michała Archanioła), c) ul. Wojska Polskiego 2a, 2b, 2c, 2d, 2e. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych, projektach wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ, oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych. 7. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulica Lubelska, Osiedle Powiatowa, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca: 1.1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 1.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; propozycja zobowiązania została określona w załączniku nr 7 do SIWZ. 1.3. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 3. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 3.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z nich : 1) składa wraz z ofertą oświadczenia z pkt III.3 ogłoszenia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 2) składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o którym mowa w pkt III.4 ppkt 1 ogłoszenia) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zamosc.um.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców), 4) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.5.1 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w takim zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców, wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt III.1.1-III.1.3 ogłoszenia. 3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, w odniesieniu do podmiotów zagranicznych: 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia: 1) pkt 2.1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pkt 2.2 -2.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym: - w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w pkt 4.1 ppkt 1 oraz ppkt 2 lit. b - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 ppkt 2 lit. a - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.4.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.4 ppkt 2 pkt 2.1 ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 4.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach