Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3305F ul. Marcinkowskiego w Międzyrzeczu

Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Skoki 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
    Skoki 21
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    REGON: 210466977
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3305F ul. Marcinkowskiego w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3305F ul. Marcinkowskiego w Międzyrzeczu na odcinku od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1213F Ul. Konstytucji 3-ego Maja w Międzyrzeczu) do km 0+840 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 137 Ul. Poznańska w Międzyrzeczu). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, a także realizację usług / dostaw związanych z wykonywanymi robotami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.2. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie lubuskim, w powiecie międzyrzeckim, w gminie Międzyrzecz, m. Międzyrzecz.3. Inwestycja składa się z następujących elementów:- rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej- odzysk kostki granitowej (znajdującej się pod nawierzchnią bitumiczną) oraz krawężników granitowych na odcinku od km 0+000 do km 0+840 - przebudowa jezdni ul. Marcinkowskiego na odcinku od km 0+000 do km 0+840- przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 1213F w km 0+000 (ul. Konstytucji 3-go Maja)- przebudowa skrzyżowania z drogą gminną (ul. Rolna)- przebudowa skrzyżowania z drogą gminną (ul. Kwiatowa)- przebudowa skrzyżowania z drogą gminną (ul. Pamiątkowa)- przebudowa chodnika po stronie lewej - budowę chodnika po stronie prawej- budowa ścieżki pieszo – rowerowej po stronie prawej od km 0+000 do km 0+067 i stronie lewej od km 0+057 do km 0+840- przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych- budowa kanalizacji deszczowej od km 0+000 do km 0+830- budowa przepustu - budowa oświetlenia przejść dla pieszych4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa, w tym: projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.5. UWAGA! Po wykonaniu rozbiórki nawierzchni bitumicznej Wykonawca zobligowany jest do nabycia materiałów rozbiórkowych (tj. kostka granitowa znajdująca się pod nawierzchnią bitumiczną oraz krawężnik granitowy) na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Nabycie materiałów nastąpi po cenach obowiązujących w Zarządzie Dróg Powiatowych, zgodnie z cennikiem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ oraz w ilości potwierdzonej przez Zamawiającego i Wykonawcę na podstawie obmiaru powykonawczego.6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w Rozdziale XV SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzujew powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, by Wykonawca: w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 1 zadanieo wartości co najmniej 3.000.000,00 PLN brutto polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy (z wyłączeniem remontów cząstkowych) o klasie drogi lub ulicy min. Z o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub SMA skierował do realizacji zamówienia co najmniej zespół składający się z następujących osób:• Kierownik Budowy / Kierownik robót branży drogowej: min. 1 osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,- min. 36- miesięczne doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych lub Inspektora Nadzoru Robót Drogowych licząc od uzyskania uprawnień,- doświadczenie w realizacji min. 1 zadania o wartości co najmniej 3.000.000,00 PLN brutto, polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy (z wyłączeniem remontów cząstkowych) o klasie drogi lub ulicy min. Z o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno- asfaltowej, SMA,• Kierownik robót sanitarnych: min. 1 osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej,w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych• Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychUWAGA:• Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji Kierowników robót.• za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).• wskazane powyżej doświadczenie w miesiącach (dot. Kierownika budowy / kierowników robót) należy liczyć od uzyskania uprawnień budowlanych wliczając miesiąc uzyskania uprawnień do miesiąca listopada 2022 r. włącznie.• zwrot „bez ograniczeń” należy rozumieć zgodnie z przepisami Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).• w przypadku walut innych niż złoty polski, równowartość kwoty warunku oblicza się przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia, wystawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, zawarcia kontraktu, którego dotyczy odpowiednia kwota lub ostatniego kursu sprzed tego dnia – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany.• W zakresie wskazanych w doświadczeniu stanowisk Zamawiający dopuszcza stanowiska równoważne o odpowiednim zakresie odpowiedzialności.• Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm.).• Poprzez remont cząstkowy należy rozumieć zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach