Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3247D w miejscowości Święcko

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    ul. Okrzei
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
    REGON: 89071796400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3247D w miejscowości Święcko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3247D w miejscowości Święcko”. W ramach przebudowy drogi na odcinku 564 mb zostaną wykonywane między innymi następujące roboty: a) rozebranie nawierzchni bitumicznej, b) roboty rozbiórkowe m.in. przepustów z rur betonowych c) roboty ziemne, d) wykonanie wzmocnienia gruntu - stabilizacja kruszywa z cementem przygotowana w wytwórni o wytrzymałości Rm=2,5 Mpa, e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, f) wykonanie nawierzchni - warstwa wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego, g) wykonanie przepustów, h) wykonanie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych na ławie betonowej, i) ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej, j) ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem, k) umocnienie dna rowów korytami żelbetowymi głębokimi (typ „kolejowy”) przykrytymi płytą żelbetową, l) wykonanie nawierzchni na chodnikach z kostki betonowej gr. 8 cm, m) umocnienie dna i skarp rowów płytami ażurowymi 60x40x8 cm n) umocnienie poboczy kruszywem łamanym, o) wyczyszczenie rowu z namułu, p) wykonanie oznakowania pionowego, q) wykonanie kanału technologicznego, r) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 2. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45233123-7; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:  Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ,  Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty, jest materiałem poglądowym i służy wyłącznie pomocniczo. 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, - operatorów sprzętu. 4.1 Obowiązek określony w punkcie 4 dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4.2 Imiona i nazwiska osób wykonujących wskazane w ust. 1 prace zostają ujęte w formie załącznika nr 1 do niniejszej umowy (dotyczy to także pracowników podwykonawców). 4.3 Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonania zamówienia do wiadomości zamawiającego). 4.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę. Osoby oddelegowane przez wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez zamawiającego. 4.5 W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy zamawiający wezwie kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli zamawiającego. 4.6 Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o prace osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ustępie 3 – jeżeli zamawiający o to wystąpi. 4.7 Wykonawca do faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 3 na podstawie umowy o pracę. 4.8 Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne z tytułu: a) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust 1 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara nie może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę); b) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 1 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 3 - w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ust. 3) – dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców; c) odmowy podania danych umożliwiających czynności wskazane w ust. 1 na zasadach określonych w ust. 5 - w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w ust. 5). 5 Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie wykonawca. UWAGA Wykonanie robót związanych z przebudową drogi jest ściśle związane z budową kanalizacji sanitarnej we wsi Święcko. Planowany termin wykonania kanalizacji w drodze powiatowej nr 3247D to czerwiec/lipiec 2017 r. Prace budowlane na przedmiotowej drodze powiatowej nr 3247D będą prowadzone równocześnie i będą wymagały wzajemnej koordynacji. Niedopuszczalne jest wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni oraz chodników z kostki betonowej przed wykonaniem prac związanych z budową kanalizacji. Zakres prac w pasie drogi powiatowej nr 3247D obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 545,5 m oraz budowę studni. Plan zagospodarowania terenu przedmiotowego odcinka kanalizacji sanitarnej stanowi załącznik do SIWZ. Zakres prac budowy kanalizacji sanitarnej nie obejmuje odtworzenia nawierzchni bitumicznej i niwelacji poziomej studzienek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesieniawadium w wysokości 9.000 PLN (słownie: dziewięć tysięcyzł. 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach