Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach ogłasza przetarg
- Adres: 72300 Gryfice, ul. J. Piłsudskiego 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 384-20-56, , fax. 913 842 056
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach
ul. J. Piłsudskiego 18 18
72300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 384-20-56, , fax. 913 842 056
REGON: 81177386900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.gryfice.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu Powiatu Gryfickiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3125Z k/m Lewice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1). Zakres robót budowlanych obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 3125Z k/m Lewice, o długości ok. 930 mb. Początek robót zlokalizowany jest na początku zjazdu działki dr. 113 (od strony m. Trzebiatów), a koniec robót znajduje się na wysokości działki nr 66/2 przyległej do drogi powiatowej. W ramach przebudowy należy zwiększyć istniejącą szerokość jezdni bitumicznej o zmiennej szerokości wynoszącej od 3,7 do 4,5 metra, do 5,0 metrów po przebudowie. Przebudowa drogi obejmuje także istniejące zjazdy. W ramach przebudowy odcinka drogi powiatowej istniejące rowy należy poddać zabiegom renowacyjnym z uwzględnieniem naprawy skarp zgodnie z projektem przebudowy drogi powiatowej. 2). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST 3). W sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych lub przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy w szczególności o których mowa w art. 30 – ustawy Pzp, wskazanie to ma charakter wyłącznie przykładowy i Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, jeśli zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 4). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkie osoby, wykonujące czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w WPR polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. o/Gryfice nr rachunku: 35 1020 2791 0000 7202 0259 4521 na adres: Powiat Gryficki - Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach; ul. Piłsudskiego 18; 72-300 Gryfice.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25 a ust.1 ustawy PZP, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikami nr 2 i 3
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (stanowiący Załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) dowód wniesienia wadium; 3) Wyceniony Przedmiar Robót (stanowiący Załącznik nr 5 do rozdziału B SIWZ), 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 5) Zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) Wykonawcy składający wspólną ofertę muszą złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej.
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Czarnogłowy
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi do m. Liniec - Etap I
Dodano: 2024-03-14 - Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4330Z na odcinku o długości około 2,1 km
Dodano: 2024-02-12 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Czarnogłowy
Dodano: 2024-01-10 - „Przebudowa drogi gminnej nr 146008Z Sarnowo-Lubowo”
Dodano: 2024-01-09 - "Remont ul. 4 Marca w Koszalinie"
Dodano: 2023-11-24 - „Przebudowa drogi gminnej nr 146008Z Sarnowo-Lubowo”
Dodano: 2023-11-15 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszego poprzez przebudowę pasa drogowego drogi wewnętrznej w miejscowości Strzekęcino
Dodano: 2023-11-10