Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 3071W Załuski - Kamienica - Goławin w m. Kamienica od km 0+000 do km 0+303 o łącznej długości 303 m.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 101
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Płocka 101 101
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    REGON: jce@reynpol.re
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd2044.webpark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 3071W Załuski - Kamienica - Goławin w m. Kamienica od km 0+000 do km 0+303 o łącznej długości 303 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 3071W Załuski - Kamienica - Goławin w m. Kamienica od km 0+000 do km 0+303 o łącznej długości 303 m. w zakresie: I Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe w km 0+000 do 0+303 - karczowanie drzew przy współpracy sprzętu mechanicznego z obrobieniem i odwiezieniem na odl. 1km drzew o średnicy 26-35 cm - 4 szt. - jw. lecz o średnicy 36-45cm - 6 szt. - jw. lecz o średnicy 46-55cm - 2 szt. - jw. lecz o średnicy 56-65cm - 1 szt. - jw. lecz o średnicy 86-95cm - 1 szt. - karczowanie pni z drzew wyciętychprzed rozpoczęciem robot i odwiezieniem na odl. 5km pni o średnicy 36-45 cm - 2 szt. - jw. Lecz o średnicy 96-105cm - 1 szt. - jw. Lecz o średnicy 146-155cm - 1 szt. - karczowanie gęstych krzaków - 20 m2 II. Roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni asfaltowej grub. 6cm - 250m2 - odwiezienie kory asfaltowej z rozbiórki samochodami wywrotkami na skład na odl. 25km - 36 Mg III. Roboty ziemne - roboty ziemne poprzeczne w gruncie kat. III wykonane mechanicznie - 35 m? - roboty ziemne wykonywane mechanicznie koparką o poj. łyżki 0,40m3 w gruncie kat. III z przewozem na budowie - 3 m? - formowanie nasypów w gruncie kat. III - 3 m? - zagęszczenie nasypów mechanicznie ze zwilżeniem wodą - 38 m? - roboty ziemne w gruncie kat. III wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,40m3 z transportem na odl. 2km na odkład i rozplantowaniem na odkładzie- 135 m? - plantowanie skarp wykopów w gruncie kat. III- 127m? - plantowanie skarp nasypów w gruncie kat. III- 113 m? IV. Odwodnienie - Wykonanie kompletnej studzienki ściekowej z rur betonowych o średnicy 50cm dla odprowadzenia wody ze ścieku w km 0+207,50 str. prawa + kier. Goławin str. Lewa - 2 szt. - studnia kontrolna z kręgów betonowych o średnicy 100cm kierunek Goławin str. Lewa - 1 szt. - odprowadzenie wody ze studzienki (ścieku) przepustem z rur PVC o średnicy 30cm - 19 m - j. w. lecz przepustem z rur PVC o średnicy 40cm (rów kryty) strona lewa kierunek Goławin - 19m - Umocnienie wylotu przepustu o średnicy 40cm ścianką czołową betonową prefabrykowaną - 1 szt. - Wykonanie ścieku z betonowych elementów prefabrykowanych 60x50x15cm na ławie z betonu B-10 grub. 10cm - 245 m - Wykonanie ścianek czołowych przepustu o średnicy 80cm z betonu klasy B-15 w km 0+029,50 - 2 szt. - J. w. lecz na przepuście z rur o średnicy 60cm w km 0+282,0- 2 szt. - Oczyszczenie przepustu z rur o średnicy 80cm zamulonego w 50% w km 0+029,50 - 11,50 m - Odnowienie rowów przez podczyszczenie na głębokość 30cm z odwiezieniem urobku na odl. 1 km - 405m V. Elementy ulic - Ustawienie krawężnika betonowego ulicznego 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-10 - 203 m - rozbiórka i ponowne ustawienie krawężnika betonowego ulicznego 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu klasy B-10 - 35 m - Ustawienie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce piaskowej grub. 5cm - 325 m - Wykonanie chodnika z kostki betonowej szarej grub. 6cm typu Holland na podsypce piaskowej grub. 5cm - 252 m? - Przełożenie chodnika z kostki betonowej grub. 6cm na podsypce piaskowej grub. 5cm - 52,50 m2 - Wykonanie koryta pod zjazdy na głębokość 36cm z odwiezieniem gruntu na odl. 1km- 67 m? - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10cm na zjazdach - 67 m? - Wykonanie podbudowy z betonu B-10 grub. 15cm na zjazdach - 67m? - Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej czerwonej grub. 8cm typu Holland na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm - 67m? VI. Parking - Wykonanie opaski z kostki betonowej szarej typu Holland na podsypce piaskowej grub. 5cm (5 rzędów) - 22,50 m? - Wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy (naw. bit.) kruszywem łamanym klińcem 5/25mm średnio 8cm - 15 Mg - Ustawienie opornika 12x25cm na styku nawierzchnia bitumiczna - parking + zjazd - 43 m - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm kostka szara typu Holland . Podział stanowisk kostką czerwoną i oznakowanie stanowisk niepełnosprawnych - 115 m? VII Podbudowa - Ręczne profilowanie koryta na poszerzeniach w gruncie kat. III - 258m? -Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10cm na poszerzeniach - 258m? - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie grub. 24cm - 258m? - Wykonanie ręczne warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej grub. 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0/16mm wg normy PN-S-96025 - 258m? - Oczyszczenie mechaniczne istniejącej podbudowy bitumicznej i skropienie emulsją szybkorozpadową K-65 w ilości 0,7kg/m2 - 2225 m? - Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową grysową o uziarnieniu 0/16mm wg normy PN-S-96025 - 29 Mg VIII Nawierzchnia - Wykonanie warstwy dolnej nawierzchni bitumicznej grub. 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o uziarnieniu 0/16mm wg normy PN-S-96025 - 2225 m? - Skropienie międzywarstwowe nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,3kg/m2 - 2225 m? - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grub. 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o uziarnieniu 0/12,8mm wg normy PN-S-96025 - 2225 m? IX. Pobocza - Plantowanie poboczy ze ścięciem wypukłości lub zasypaniem wgłębień w gruncie kat. III - 2225 m? - Ścięcie zawyżonych poboczy na grubość 20cm z załadowaniem i odwiezieniem na odkład i rozplantowaniem na odkładzie - 123 m3 X. Oznakowanie - Wykonanie i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o średnicy 70mm. Tarcze znaków foliowane - 13 szt. - Malowanie przejść dla pieszych farbą drogową z kuleczkami - 24 m2 XI. Zieleńce - Humusowanie trawników warstwą grubości 15cm i obsianie nasionami traw - 169 m2 XII. Inne - Wykonanie przykryć na ścieki z blachy grubości 5mm (ryflowanej) z przyspawaniem ograniczników - 21 m2 Droga Nr 3071W znajduje się na terenie Gminy Załuski powiat płoński, województwo mazowieckie 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: a) Przedmiar robót b) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 3) Roboty będą wykonywane zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze sztuką inżynierską. zgodny z art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zasady wnoszenia wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. Słownie: pięć tysięcy złotych Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Ciechanowie nr rachunku: 21 8213 0008 2006 0801 5161 0006 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: PZD/T-04/345/15/09 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu, który został podany w punkcie D SIWZ. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. a) Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. b) Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy: - który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty, - który zostanie wykluczony, - którego oferta zostanie odrzucona. c) Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3) Utrata wadium Zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr 1 i 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz 6) Wypełniony formularz OFERTA wraz z załącznikami .Część II SIWZ 7) Formularz ofertowy - (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót).Część III SIWZ - Załącznik nr 6 8) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 9) Parafowany wzór umowy . Część IV SIWZ 10) Dowód wniesienia wadium, 11) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 12) Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 3 Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych, do kierowania i nadzorowania robót drogowych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia, taki jak np.: robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani (ilość robotników) itp., 13) Doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych zamówień (maksymalnie 5), tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - Załącznik nr 4, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 14) Wykaz posiadanego lub dzierżawionego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia- Załącznik Nr 5 Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 15) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 16) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd2044.webpark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach