Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2939S w Poniszowicach – projekt

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2939S w Poniszowicach – projekt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach ”. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2939S ul. Gliwicka w Poniszowicach na odcinku o dł. ok. 1200 mb od istniejącego przepustu w rejonie posesji Nr 7 do wjazdu do byłego Państwowego Gospodarstwa Rolnego (droga niepubliczna). Droga zlokalizowana jest na terenie powiatu gliwickiego (Gmina Rudziniec). W ramach zamówienia należy wykonać:  Aktualną mapę ewidencyjną oraz aktualne wypisy z ewidencji gruntów dla działek bezpośrednio przyległych do inwestycji,  Projekt budowlany przebudowy drogi oraz budowy chodnika wraz z przebudową skrzyżowań drogi powiatowej Nr 2939S z innymi drogami, w tym z drogami gminnymi i wewnętrznymi pozostającymi we własności Gminy Rudziniec,  Projekt wykonawczy przebudowy drogi oraz budowy chodnika wraz z przebudową skrzyżowań drogi powiatowej Nr 2939S z innymi drogami, w tym z drogami gminnymi i wewnętrznymi pozostającymi we własności Gminy Rudziniec,  Projekt budowlano- wykonawczy remontu nawierzchni drogi powiatowej na odcinku objętym przebudową wraz z remontem poboczy oraz rowów  Projekt budowlany odwodnienia drogi (przebudowa elementów kanalizacji deszczowej z dostosowaniem lokalizacji studzienek ściekowych do projektowanej geometrii drogi, regulacja urządzeń obcych zabudowanych w pasie drogowym),  Projekt wykonawczy odwodnienia drogi (przebudowa elementów kanalizacji deszczowej z dostosowaniem lokalizacji studzienek ściekowych do projektowanej geometrii ulicy, regulacja urządzeń obcych zabudowanych w pasie drogowym),  Projekty budowlane usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą zlokalizowaną w pasie drogowym,  Projekty wykonawcze usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą zlokalizowaną w pasie drogowym,  Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy przepustów drogowych  Projekt budowlano-wykonawczy budowy kanału technologicznego na odcinku objętym przebudową  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,  Szczegółowy przedmiar robót (w tym osobne przedmiary na wykonanie robót na przebudowę sieci),  Formularz wyceny ofertowej zgodny z STWiORB,  Kosztorys inwestorski (w tym osobny na wykonanie robót na przebudowę sieci),  Projekt docelowej organizacji ruchu,  Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia,  Operat wodnoprawny dla odwodnienia drogi z określeniem parametrów technicznych projektowanych urządzeń wodnych oraz uzyskanie decyzji wodnoprawnej (jeżeli będzie wymagana)  Karta informacyjna przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi materiałami do wniosku o decyzję środowiskową,  Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej lub uzyskania pozwolenia na budowę,  Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  Uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji zgodnie z wymaganiami szczegółowymi, w tym właściwy ZUDP. 4) Realizacja zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. OPZ stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5) W ramach zamówienia Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane, od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych realizowanych na podstawie przedmiotu Umowy do dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji za wady dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot Umowy. 6) Zamawiający wymaga minimalnego okresu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia –24 miesięcy. Maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. 7) Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy. 8) Przedmiot zamówienia został dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z Opisu przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437. 5) Środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, aby można było uznać wadium za prawidłowo wniesione. 6) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – Przebudowa drogi powiatowej nr 2939S w Poniszowicach – projekt”. Z uwagi na zmianę pracy jednostki w celu osobistego złożenia dokumentu wadialnego należy przed wejściem do budynku Zamawiającego korzystając z numerów telefonów nr 32 234 06 96 lub 32 234 31 62 poinformować o powyższym fakcie sekretariat. Wówczas przedstawiciel Zamawiającego po weryfikacji osoby wpuści przedstawiciela Wykonawcy do obiektu i odbierze od Wykonawcy dokument przetargowy. Natomiast w przypadku problemów w uzyskaniu dokumentu wadialnego wnoszonego w postaci niepieniężnej, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia tego dokumentu w formie elektronicznej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do upływu terminu składania ofert dokument sporządzony w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu wadialnego. Za dokument ważny Zamawiający uzna dokument wytworzony w postaci elektronicznej i podpisany podpisem elektronicznym; wykluczone jest sporządzenie dokumentu w formie pisemnej, a następnie przekształcenie do postaci elektronicznej (poprzez np. zeskanowanie) i podpisanie. Jeżeli dokument wadialny jest składany w formie elektronicznej, w jego treści nie może znaleźć się zapis o wygaśnięciu gwarancji w sytuacji zwrotu oryginału gwarancji do gwaranta. Wniesienie gwarancji w formie elektronicznej może się odbyć poprzez przesłanie pliku elektronicznego na adres e-mail Zamawiającego : sekretariat@zdpgliwice.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP: ZDPGLIWICE/skrytka” 7) w przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum), z dokumentu gwarancyjnego winno wynikać iż udzielone zabezpieczenie dotyczy obu wykonawców występujących wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 4), 5.1) i 7) tiret trzeci. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W tym ostatnim przypadku Wykonawca wskazuje miejsce (adres internetowy) pod którym zamawiający może te dokumenty pozyskać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach