Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2932E na odcinku Podolin - Biskupia Wola w zakresie przebudowy nawierzchni

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 72 23 , fax. 44 732 71 74
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 72 23, fax. 44 732 71 74
    REGON: 59065458100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2932E na odcinku Podolin - Biskupia Wola w zakresie przebudowy nawierzchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 63, 21/4, 60/11 obręb Kol. Podolin 853/1, 853/2, 333/2, 851 obręb Podolin gm. Moszczenica, dz. ewid. nr 45 obręb Budy Szynczyckie, dz. nr 923 obręb Tychów, dz. nr 1/1 obręb Biskupia Wola gm. Czarnocin PARAMETRY TECHNICZNE DROGI, POBOCZY Zaprojektowana droga powiatowa nr 2932E na odcinku Podolin – Biskupia Wola o długości 4,450 km posiada następujące parametry: a) kategoria drogi - powiatowej; b) klasa techniczna drogi - Z; c) prędkość projektowa - Vp= 50 km/h; d) szerokość jezdni – 5,50 m; e) szerokość pasa ruchu - 2 x 2,75 m; f) szerokość pobocza utwardzonego kruszywem - 1,00 m; g) spadki poprzeczne:  droga - 2,0%,  pobocza - 6,0%. h) pochylenie podłużne niwelety - dostosowane do aktualnej niwelety drogi. Zaprojektowano przebudowę drogi powiatowej w klasie technicznej "Z", ze wszystkimi parametrami dostosowanymi do wymagań dla drogi tej klasy. Konstrukcja jezdni, poszerzeń, poboczy W ramach planowanej inwestycji należy przebudować jezdnię, dostosowując ją do szerokości 5,50 m wraz z odtworzeniem poboczy z kruszywa drogowego. Warstwy konstrukcyjne elementów dróg, przedstawiają się następując: Konstrukcja istniejącej jezdni asfaltowej  warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm;  warstwa wiążąca (wyrównawcza) z betonu asfaltowego AC11W – 3 cm;  istniejąca nawierzchnia bitumiczna;  istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego. Konstrukcja jezdni na poszerzeniu i utwardzeniu terenu  warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S- 4 cm;  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W- 3 cm;  podbudowa z BA AC11W- 3 cm;  podbudowa z kruszywa łamanego 0-63,0 mm - 30 cm;  grunt rodzimy. Pobocza Dla przekroju drogowego, drogi powiatowej przewidziano pobocza wzmocnione kruszywem łamanym. Pobocza należy wykończyć warstwą kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm, grubości 8 cm, zagęszczonego. Spadek poprzeczny pobocza 6%. Organizacja ruchu drogowego Organizację ruchu drogowego na projektowanym odcinku należy wykonać w oparciu o projekt organizacji ruchu. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 4) W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 5) W przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach