Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2927 E Pałczew – Wardzyn” etap II

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6337191, 42 2050307 , fax. 426 329 311
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6337191, 42 2050307, fax. 426 329 311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2927 E Pałczew – Wardzyn” etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2927E Pałczew – Wardzyn długości ok. 668 m (na rysunkach 1-4 od km 0+997 do km 1+665). Realizacja zadania polegać będzie na: 1) poszerzeniu istniejącej jezdni do szerokości 5,5 m; 2) ułożeniu nakładki bitumicznej na całej szerokości jezdni; 3) budowie jednostronnego chodnika szerokości 1, 5 i 2,00 m; 4) budowie peronów bez wiat przystankowych; 5) budowie ścieków pochodnikowych; 6) przebudowie zjazdów indywidualnych w granicach pasa drogowego; 7) wymianie przepustów pod zjazdami; 8) przebudowie pobocza; 9) oczyszczeniu rowów odwadniających miejscowe umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi 60 x 40 x 8 typu JOMB na podsypce cementowej grubości 5 cm. 2. Opis stanu istniejącego. Droga powiatowa nr 2927E, na odcinku Pałczew – Wardzyn posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości ok. 4,00 m o spadku daszkowym. Na zaplanowanym do przebudowy odcinku droga nie posiada chodników. Na przebudowywanym odcinku drogi (po północnej stronie) znajdują się rowy odwadniające w dużym stopniu zamulone i zanieczyszczone wymagające odmulenia i profilowania. Większość wjazdów do posesji ma nawierzchnię gruntową. Na przebudowywanym odcinku w pasie drogowym zlokalizowany jest wodociąg 100 z przyłączami. 3. Opis stanu projektowanego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 5,50 m, z pełną konstrukcją w pasie poszerzenia; 2) w pasie adaptowanym jezdni wykonanie warstwy wyrównawczej bitumicznej (uzupełnienie ubytków w nawierzchni oraz wyrównanie spadków) – 75 kg/m2; 3) wykonanie nowej warstwy ścieralnej bitumicznej grubości 4 cm, na całej 5,5 m szerokości jezdni; 4) budowę jednostronnego chodnika o szerokości: a) 2,00 m- km od 0 + 997 do 1+285; b) 1,50 m - km od 1 + 285 do 1 + 665; c) budowę dwóch 20 m peronów przystankowych (km od 1+049 i km od 1+577); d) wymiany przepustów rurowych pod przebudowywanymi zjazdami; e) ułożenie ścieków pochodnikowych; f) przebudowy pobocza, g) przebudowy zjazdów indywidualnych (o znormalizowanej szerokości 5,00 m), - na szerokości chodnika utwardzonych kostką betonową a poza chodnikiem utwardzone kruszywem kamiennym 0-31,5 mm grubości 15 cm z dostosowaniem wysokościowym do istniejącej sytuacji, h) wprowadzenia stałej organizacji ruchu. Przekroje konstrukcyjne Nawierzchnia jezdni na poszerzeniu: 1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 4 cm; 2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – 4 cm; 3) górna warstwa podbudowy - kruszywo łamane 0/31,5 mm– 20 cm; 4) dolna warstwa podbudowy - stabilizacja 2,5MPa – 15 cm; 5) warstwa odsączająca z piasku – 15 cm. Nawierzchnia chodnika i peronów: 1) kostka betonowa szara – 8 cm; 2) podsypka cementowo-piaskowa – 4 cm; 3) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 10 cm. Pod konstrukcją chodnika należy wykonać roboty ziemne na średnią głębokość ok. 10 cm. Wjazdy: 1) kostka betonowa kolorowa grubości 8 cm; 2) podsypka cementowo – piaskowa – 4 cm, 3) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm– 20 cm. Pod konstrukcją wjazdów należy wykonać roboty ziemne na głębokość 25 - 30 cm. Pobocze: 1) kruszywo łamane 0-31,5 mm lub destruktu bitumicznego z frezowania jezdni – szerokości 0,75 m i grubości 10 cm; 2) grunt rodzimy zagęszczony, na fragmentach uzupełniony nasypem żwirowym. 4. Materiały budowlane, sprzęt i maszyny. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Za własne materiały, sprzęt i maszyny uznaje się również materiały, sprzęt i maszyny podwykonawców i dalszych podwykonawców, z którymi zostały zawarte umowy o podwykonawstwo zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. 5. Prace związane z realizacją zadania. Dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione prace: 1) przygotowanie zaplecza budowy z doprowadzeniem mediów (w razie potrzeby); 2) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie; 3) obsługę geodezyjną; 4) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu; 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej; 6) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu na czas trwania budowy w przypadku użycia sprzętu lub metod realizacji wymagających zabezpieczenia istniejącej w pasie drogowym infrastruktury; 7) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Obowiązujące opracowania: 1) Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 2927E - Pałczew – Wardzyn” (zał. nr 9 do SIWZ); 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (zał. nr 10 do SIWZ), 3) Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 2927E - Pałczew – Wardzyn. 4) Stała organizacja ruchu (zał. nr 14 do SIWZ). Załączony przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) ma charakter pomocniczy, dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymienionymi opracowaniami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z zachowaniem kolejności technologicznej realizacji robót. 7. Zalecenia dla wykonawców. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 8. Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących roboty konstrukcyjne, bitumiczne i brukarskie. 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1. czynności. 3) Przed przystąpieniem do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego, oświadczenie stwierdzające zatrudnienie osób przewidzianych do wykonania tych czynności na podstawie umowy o pracę; oświadczenie (Wykonawcy podwykonawców), podpisane przez osobę uprawnioną do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy winno zawierać dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz wskazanie, że czynności wymienione w ust. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kopii umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników wykonujących czynności określone w ust. 1, gdy złożone oświadczenie o którym mowa w ust. 3 budzi wątpliwości Zamawiającego, (kopie umów winny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przedłożonych przez Wykonawcę lub Podwykonawców dokumentów, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Zapisy ustępów 1 ÷ 4 nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający określa w przedmiotowym postępowaniu wysokość wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310.). 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: PEKAO S.A. III Oddział w Łodzi nr 71 1240 3060 1111 0010 0515 4916 a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w kasie Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. H. Sienkiewicza 3, VII piętro, pokój 704 albo załączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5) Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 2 pkt 2-5 musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a oferta Wykonawca zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6) W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone przez Niego wadium (znak/numer sprawy). 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 5. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach