Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 015 8720266 , fax. 015 8720191
- Data zamieszczenia: 2014-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 29
23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 015 8720266, fax. 015 8720191
REGON: 83041369100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2817L (Jarocin) - gr. woj. - Momoty Górne - Władysławów w lokalizacji od km 11+278 do km 12+278 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2817L (Jarocin) - gr.woj. - Momoty Górne - Władysławów w lokalizacji od km 11+278 do km 12+278, długości 1,0 km. Obiekt położony jest w miejscowości Momoty Górne w Gminie Janów Lubelski. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze 1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym - 1,00 km, 1.2. Cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 5 cm, wyrównanie krawędzi jezdni - 2 000,00 m, 1.3. Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno z odwiezieniem ścinki na plac składowania na odległość do 20 km, głębokość frezowania do ok. 4 cm - początek, koniec odcinka, frezowanie korekcyjne (większe nierówności) ok. 5% - 324,90 m2, 2. Roboty rozbiórkowe 2.1. Rozebranie krawężników betonowych - 868,00 m, 2.2. Transport materiałów z rozbiórki samochodami na odległość do 20 km, materiały drogowe, wywiezienie krawężników ( na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29) - 57,29 t, 3. Obramowania 3.1. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, grunt kategorii III-IV - 915,00 m, 3.2. Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem - 52,61 m3, 3.3. Krawężniki betonowe, wystające 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 915,00 m, 4. Roboty ziemne 4.1. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka 0,15 m3, grunt kategorii III - formowanie, ścinanie, profilowanie z zagęszczeniem poboczy gruntowych - 200,00 m3, 5. Remont nawierzchni -warstwa wyrównawczo-wiążąca + ścieralna 5.1. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum) - 5 712,00 m2, 5.2. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wiązanie międzywarstwowe - 5 712,00 m2, 5.3. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa wyrównawczo-wiążąca o śr. grubości 4 cm - 5 712,00 m2, 5.4. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wiązanie międzywarstwowe - 5 712,00 m2, 5.5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm - 5 712,00 m2, 6. Roboty wykończeniowe 6.1. Obsianie poboczy w ziemi urodzajnej - 2 000,00 m2. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z późniejszymi zmianami), ustawie o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21z póź. zm.). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, szczegółową specyfikacja techniczną, przedmiarem robót i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu janowskiego, 4) zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót, 5) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność, 6) uporządkowanie placu budowy, 7) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 8) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: projekt wykonawczy, przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne robót drogowych, projekt umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia licytacji do godz. 8:30. 3. Termin otwarcia licytacji - 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godz. 9:00. Dokładny termin otwarcia licytacji zostanie określony w zaproszeniu do udziału w licytacji przesłanym każdemu wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji. 4. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 96 1240 5497 1111 0010 5532 6099 z dopiskiem wadium - Przebudowa drogi powiatowej nr 2817L (Jarocin) - gr.woj. - Momoty Górne - Władysławów w lokalizacji od km 11+278 do km 12+278. 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 4.1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej na 30 minut przed otwarciem licytacji. 8. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej w formie oryginału należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 22. Dokument musi wpłynąć do Zamawiającego najpóźniej na 30 minut przed otwarciem licytacji. 9. Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic na osiedlu Warszawska w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1316 L dr. kraj.2-Maciejowice-Trzebieszów-Wierzejki km 4+525 - 5+300
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i odbudowa dróg gminnych.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 111501L Tyszowce- Mikulin
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 104548L w m. Helenów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 104545L w m. Olchowiec
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 104538L w m. Wólka Tarnowska
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie odbudowy drogi gminnej nr 108106L od km 0+000÷0+891 w miejscowości Las Dębowy zniszczonej przez powódź w roku 2014r.
Dodano: 2016-07-20 - Odbudowa drogi gminnej Nr 108329L od km 5+113 do km 5+978 w miejscowości Marianówka zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2015 roku.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja drogi gminnej 111364L Tuczapy - gr. gminy Tyszowce - w miejscowości Tuczapy odcinek długości 645 mb - szerokość 4mb
Dodano: 2016-07-15