Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2525L Brześce – Kolonia Brześce – gr. woj., na odcinku od km 0+014,20 do km 0+561,00 w msc. Brześce

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 884 160 , fax. 818 880 388
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 884 160, fax. 818 880 388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2525L Brześce – Kolonia Brześce – gr. woj., na odcinku od km 0+014,20 do km 0+561,00 w msc. Brześce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: Przebudowa drogi powiatowej NR 2525L Brześce – Kolonia Brześce – gr. woj., na odcinku od km 0+014,20 do km 0+561,00 w msc. Brześce. Inwestycja ta zlokalizowana jest wyłącznie na działkach, które stanowią pas drogowy DP 2525L. Zakres inwestycji dla przedmiotowego odcinka obejmuje m.in.:  Roboty przygotowawcze i pomiarowe;  Wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej oraz z betonu asfaltowego;  Przebudowę zatoki autobusowej z betonu asfaltowego: km 0+404,20 (P);  Budowę peronu przystankowego z kostki brukowej: km 0+398,60 (L);  Wykonanie wzdłuż jezdni po obu stronach opornika z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 30cm i szer. 40cm na prostej (szer. zmienna na łukach);  Lokalne wyrównanie istn. nawierzchni asfaltowej kruszywem łamanym;  Wykonanie na jezdni asfaltowej warstwy wyrównawczo-wiążącej z bet. asfaltowego AC16W KR3 o gr. wg. tabeli wyrównań (śr. gr. 5,7cm);  Wykonanie na jezdni asfaltowej warstwy ścieralnej z bet. asfaltowego AC11S KR3 o gr. 4cm i szer. 5,5m;  Wykonanie nawierzchni asfaltowej na skrzyżowaniu z DG nr 107789L (str. P) - w km 0+332,90 oraz DG nr 107788L (str. L) - w km 0+457,80;  Regulację wysokościową istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej;  Mechaniczne ścinanie istniejących zawyżonych poboczy ziemnych na szerokości 1,0m;  Wykonanie wzdłuż krawędzi jezdni asfaltowej poboczy ulepszonych kruszywem łamanym o szer. 1,0 m;  Wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego Przebudowa drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, która wymaga wykonania pilnych robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno- użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Projekt będący przedmiotem zamówienia dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie przewiduje zamykania odcinków dróg dla ruchu podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyceni cały zakres robót, który został ujęty w: • Kosztorysy ofertowe (branża drogowa, branża telekomunikacyjna) stanowiące załącznik nr XXVII.2 SIWZ, • Przedmiary robót (branża drogowa, branża telekomunikacyjna) stanowiące załącznik nr XXX SIWZ; • Projekty wykonawcze (branża drogowa, branża telekomunikacyjna) stanowiące załącznik nr XXXII SIWZ; • Projekcie stałej organizacji ruchu załącznik nr XXXIII SIWZ. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Faktura końcowa zostanie zapłacona za wykonanie całego zakresu robót i po spełnieniu wymagań określonych w umowie o udzielenie zamówienia. Szczegółowo sposób i warunki płatności zostały określone w dalszej części SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 730.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został za pomocą: • projektów wykonawczych (branża drogowa, branża telekomunikacyjna) – pkt. XXXII SIWZ; • specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (branża drogowa, branża telekomunikacyjna) – pkt. XXXI SIWZ; • przedmiarów robót (branża drogowa, branża telekomunikacyjna) – pkt. XXX SIWZ; • projektu stałej organizacji ruchu – pkt XXXIII SIWZ; 3. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia w/w dokumentacji. 4. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt. XVIII SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego i określają w szczególności: • sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; • uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; • rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca składa oświadczenie, że w/w osoby wykonujące niniejsze zamówienie publiczne są zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 7. Każdorazowa zmiana osób objętych oświadczeniem nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia do wiadomości Zamawiającego najpóźniej z chwilą objęcia przez nową osobę pełnionej funkcji dodatkowe oświadczenie w tym przedmiocie). 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 11. Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. 12. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych Szczegółowych specyfikacji technicznych wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do Umowy. 13. Za zabezpieczenie robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w inny sposób niż przewidział to Zamawiający w swoim projekcie organizacji ruchu oraz oznakowanie na czas prowadzenia robót) – odpowiedzialny jest Wykonawca robót i nie stanowi podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości (jeżeli dotyczy). 15. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w pkt. XXVIII.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach