Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2350 S (ul. Św. Anny) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą gminną nr 440151 S (ul. Mickiewicza) w Lublińcu

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514 , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2350 S (ul. Św. Anny) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą gminną nr 440151 S (ul. Mickiewicza) w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2350 S (ul. Św. Anny) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą gminną nr 440151 S (ul. Mickiewicza) w Lublińcu. 2.Przedmiotowe zadanie obejmuje przebudowę ul. Św. Anny o łącznej długości 730m. Jest to droga jednojezdniowa dwukierunkowa, o przekroju ulicznym. Wzdłuż ul. Św. Anny po prawej stronie zlokalizowany jest ciąg pieszo-rowerowy, natomiast po lewej stronie występuje chodnik, parking oraz pobocze. Wzdłuż drogi zlokalizowane są zjazdy indywidualne oraz wejścia na posesje. Przedmiotowy odcinek odwadniany jest poprzez istniejącą kanalizację deszczową lub grawitacyjny spływ wody. Na odcinku I proponowane rozwiązanie przewiduje, że przebieg drogi, geometria zostały dostosowane do przebiegu w stanie istniejącym. Natomiast na II odcinku została zmieniona geometria skrzyżowania zmieniając pierwszeństwo przejazdu na relacji ul. Św. Anny – ul. Oświęcimską. Na przedmiotowych odcinkach przewiduje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 6,5m – odcinek I i 7,0m – odcinek II. Ponadto na odcinku I przewidziano: ciąg pieszo-rowerowy o szer. 3m, 17 miejsc parkingowych usytuowanych równolegle do jezdni, 10 miejsc parkingowych usytuowanych prostopadle, po prawej stronie ciąg pieszo rowerowy o szer. 3m oddzielony od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,75m. Po lewej stronie przewidziano 48 miejsc parkingowych zlokalizowanych na odcinku drogi o długości 149m. Na II odcinku przewidziano przebudowę skrzyżowania ulic Św. Anny, Mickiewicza i Oświęcimskiej. 3.Wszelkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych stanowiących część składową Dokumentacji Projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz P. Poż. 4.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a)projekt budowlano – wykonawczy (załącznik nr 2 do SIWZ) - dla branży drogowej, b)specyfikacje techniczne (załącznik nr 3 do SIWZ) - dla branży drogowej, c)przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) - dla branży drogowej, d)projekt budowlano – wykonawczy (załącznik nr 5 do SIWZ) – dla branży elektroenergetycznej, e)specyfikacje techniczne (załącznik nr 6 do SIWZ) – dla branży elektroenergetycznej, f)przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) – dla branży elektroenergetycznej, g)projekt budowlano – wykonawczy (załącznik nr 8 do SIWZ) – dla branży teletechnicznej, h)specyfikacje techniczne (załącznik nr 9 do SIWZ) – dla branży teletechnicznej, i)przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) – dla branży teletechnicznej, j)projekt budowlano – wykonawczy (załącznik nr 11 do SIWZ) – dla branży: sieć wodociągowa, k)specyfikacje techniczne (załącznik nr 12 do SIWZ) – dla branży: sieć wodociągowa, l)przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) – dla branży: sieć wodociągowa, m)plan wyrębu (załącznik nr 14 do SIWZ), n)docelowa organizacji ruchu (załącznik nr 15 do SIWZ), 5.Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonych od daty odbioru końcowego każdego z wykonanych elementów robót. 6.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 7.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 8.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach