Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2326G w zakresie budowy zatok parkingowych drogi powiatowej Nr 2326G Port Rybacki – Sztutowo w m. Sztutowo, ul. Morska, Gmina Sztutowo”.

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 2326G w zakresie budowy zatok parkingowych drogi powiatowej Nr 2326G Port Rybacki – Sztutowo w m. Sztutowo, ul. Morska, Gmina Sztutowo”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 2326G w zakresie budowy zatok parkingowych drogi powiatowej Nr 2326G Port Rybacki – Sztutowo w m. Sztutowo, ul. Morska. gmina Sztutowo. 2. Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Sztutowo jednostka ewidencyjna: 221005_2 Sztutowo, obręb ewidencyjny – 0006 Sztutowo, działka nr 794. 3. Wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną Dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SIWZ. 4. Zakres robót obejmuje: 1) budowę zatok parkingowych dla niepełnosprawnych; (2szt.) a) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 8cm (kolor niebieski lub szary z pomalowaniem na kolor niebieski z oznakowaniem poziomym i pionowym): b) podsypka cementowo-piaskowa 3gr. cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm; d) geotkanina. 2) budowę zatok parkingowych dla samochodów osobowych; (57szt.): a) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 8cm (kolor grafit linie segregacyjne z kostki koloru kontrastującego – czerwonego) lub płyta ażurowa typu „MEBA” gr. 8cm (kolor naturalny beton linie segregacyjne z kostki koloru kontrastującego – czerwonego, wypełnienie płyt 5cm mieszanka cementowo-piaskowa; 3cm grys frakcji 2-5); b) podsypka cementowo-piaskowa 3gr. cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm; d) geotkanina. 3) korektę geometrii istniejących zatok i dostosowanie jej na potrzeby związane z parkowaniem pojazdów wolnobieżnych; 4) zatokę parkingową na potrzeby związane z parkowaniem pojazdów wolnobieżnych; (1szt.) a) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 8cm (kolor grafit linie segregacyjne z kostki koloru kontrastującego – czerwonego): b) podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm d) geotkanina. 5) zagospodarowanie elementami małej architektury; 6) budowę chodników: a) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 6cm (kolor szary); b) podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm; d) geotkanina. 5. Dodatkowo należy uwzględnić prace ziemne oraz rozbiórkowe. Konieczne będzie wykonanie regulacja studzienek i sztyc od zaworów wodnych. 6. Rozwiązania techniczne zostały zawarte w opracowaniu projektowym. 7. W czasie robót należy zapewnić przejazd ul. Morską. 8. Wybór elementów małej architektury należy konsultować z zamawiającym. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w projekcie Architektoniczno-Budowlanym (Dokumentacja projektowa), opracowanym przez „PROWALD” Projektowanie Doradztwo Konsulting Waldemar Prorok, ul. Polna 11c/17, 82-300 Elbląg oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ oraz umowy z Wykonawcą. 10. Dołączony do przetargu „Przedmiar robót”, stanowi jedynie dokument pomocniczy do wyliczenia wartości oferty. W przypadku różnic, dokumentem nadrzędnym do obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 12. W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a, ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: a) prace ziemne, b) wykonanie podbudów, c) wykonanie nawierzchni, d) zagęszczanie podłoża, e) ustawianie krawężników i obrzeży betonowych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy. 14. Wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zmianami), dalej jako ustawa Pb, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż; 15. Wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji musza być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014r. (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 266 z późn. zmianami), oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 16. Zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie. 17. Wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych. 18. Oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe. 19. Przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów. 20. Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 21. Zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z Dokumentacją projektową. Specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót i obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków ppoż. określonych w przepisach szczegółowych. 22. Informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających (odbiór dokonany przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt. 23. Udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy. 24. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego - naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt. 25. Dozór mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego robót. 26. Zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. 27. Oznakowanie robót. 28. Organizowanie narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania prac. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Wykonawca. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. 29. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych zamówieniem; 30. Oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich. 31. Wykonanie na własny koszt Powykonawczej dokumentacji projektowej (Operatu kolaudacyjnego). 32. Przygotowanie rozliczenia końcowego robot. 33. Skompletowanie i przedstawienie zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 34. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 35. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 36. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z „Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót". 37. Roboty tymczasowe i towarzyszące, powinny być wliczone oraz skalkulowane cenowo łącznie z robotami podstawowymi. 38. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 39. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 40. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: segregować i właściwie utylizować odpady; w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6; stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 41. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu), wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Zamawiający informuje, że niedokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę, nie będzie skutkować jakimikolwiek konsekwencjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł, 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 310 z późn. zmianami). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Numer referencyjny: SR.272.19.2019.RG, Zadanie – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2326G w zakresie budowy zatok parkingowych”. 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Powiat Nowodworski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach