Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2250R ul. Słowackiego w Sanoku wraz z chodnikami w km od 0+003 do 0+735

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4652900 , fax. 13 4652988
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 4652900, fax. 13 4652988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2250R ul. Słowackiego w Sanoku wraz z chodnikami w km od 0+003 do 0+735
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 2250R ul. Słowackiego w Sanoku wraz z chodnikami w km od 0+003 do 0+735, w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ (załącznik Nr 4). Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: w obrębie jezdni: - wykonanie korekcyjnego frezowania nawierzchni bitumicznej na średnią głębokość 3 cm w celu wyrównania nierówności w obrębie skrzyżowań z ulicami sąsiednimi, - wykonanie regulacji pionowej włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej, burzowej oraz kratek ściekowych celem dostosowania do projektowanej niwelety jezdni, - wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltem. - wykonanie warstwy wiążącej profilującej z masy mineralno-bitumicznej warstwą średniej grubości 3 cm po zagęszczeniu w km 0+003 - 0+190 oraz w km 0+465-0+735 szer. średnio 6,0 m w celu uzyskania normatywnych spadków poprzecznych 2% na prostych i 3 % na łukach. - wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej warstwą gr. 4 cm po zagęszczeniu szer. średnio 6,0m w km 0+003-0+190 i w km 0+465-0+735 oraz na skrzyżowaniach i zjazdach. - wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej warstwą średniej gr. 3 cm po zagęszczeniu, szer. średnio 6,0 m w km 0+190-0+465. W obrębie chodnika: - wymiana zniszczonego krawężnika drogowego na nowy o wymiarach 15x30x100 cm. - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na chodniku średniej gr.4 cm szerokości od 1,5m do 3,0m (strona prawa w km 0+003-0+520, strona lewa w km 0+003-0+190) - wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej gr.6cm szerokości 1,5m - 2,0m (strona prawa w km 0+525-0+595, strona lewa w km 0+040-0+050, w km 0+220-0+295, w km 0+670-0+732) Stała organizacja ruchu: - wymiana zniszczonego oznakowania pionowego oraz wprowadzenia dodatkowych znaków drogowych. - wprowadzenie nowego oznakowania poziomego. - wprowadzenie na odcinku od skrzyżowania z ul. Rymanowską do skrzyżowania z ul. Sienkiewicza ruchu dwukierunkowego, natomiast na pozostałym odcinku pozostaje ruch jednokierunkowy. Wszystkie prace związane z organizacją ruchu zostaną wykonane w oparciu o projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez Starostę Sanockiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa obejmuje projekt wykonawczy, informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przedmiar robót. Dokumenty te stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeśli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową, w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. Roboty dodatkowe to takie, które spełniają łącznie przesłanki: nie są objęte niniejszym zamówieniem, nie przekraczają 50% wartości niniejszego zamówienia (realizowanego), niezbędne do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia, ich wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od niniejszego zamówienia wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie niniejszego zamówienia będzie uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego (przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy). Zamawiający wymaga, aby realizować zadanie zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przepisami wykonawczymi. Wszelkie niejasności dotyczące rozwiązań projektowych Wykonawca samodzielnie wyjaśniać będzie z inspektorem nadzoru. Podane w opisach - w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne, wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w w/w dokumentach przetargowych. Oznacza to, że oferowane materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach