Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2250P m. Grabowo

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 281 920 , fax. 614 281 920
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    Al. Reymonta 32
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 281 920, fax. 614 281 920
    REGON: 63127697200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2250P m. Grabowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty obejmują: - wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2250P m. Grabowo o dł. 972 mb i szerokości 5,0 – 6,0 m Zakres robót: Wykonanie nawierzchni bitumicznej o dł 972 mb i szerokości śr. 5,0m - 6,0m 1. Mechaniczne ścinanie pobocza grub 10 cm 1944,000 m2 2. Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej grub 6 cm 201,000 m2 3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 5175,000 m2 4. Skropienie nawierzchni asfaltem w ilości 0,5kg/m2 5175,000 m2 5. Mechaniczne wyrównanie ubytków i zapadnięć mieszanką asfaltową 10,000 Mg 6. Mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką asfaltową 50kg/m2 259,000 Mg 7. Skropienie nawierzchni asfaltem w ilości 0,5kg/m2 5175,000 m2 8. Nawierzchnia grysowo-żwirowo-asfaltowa warstwa ścieralna grub 3 cm AC-11S 5175,000 m2 9. Nawierzchnia grysowo-żwirowo-asfaltowa warstwa ścieralna - dodatek za 1 cm 5175,000 m2 10. Uzupełnienie - umocnienie poboczy gruntem wraz z zagęszczeniem mechanicznym na gr 6cm 972,000 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na dzień poprzedzający termin składania ofert posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) – odpowiednio wypełniony. b) odpowiednie oświadczenia w działach: V i VI.A SIWZ, c) kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych (patrz: dział XIII SIWZ), d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, e) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i art. 14 RODO (załącznik nr 6 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach