Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
- Data zamieszczenia: 2018-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Warszawska 219
05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
REGON: 71158670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki – Cegłów – Mrozy na odc. od km 8+520 do km 10+500 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty przygotowawcze, roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, roboty związane z przebudową obiektów inżynierskich, wykonanie podbudowy, wykonanie przepustów pod zjazdami, wykonanie ław, krawężników, obrzeży, budowę chodników, ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-rowerowego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych, wykonanie stałej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome, wykonanie robót ziemnych w branży sanitarnej, wykonanie robót montażowych w branży sanitarnej. 2. UWAGA ! Zamawiający zamieszcza w SIWZ cały projekt przebudowy drogi powiatowej od km 8+520 do km 11+857. Niniejsze postępowanie dotyczy robót ujętych w przedmiarze robót, który został pomniejszony w stosunku do projektu wykonawczego do ilości robót, które należy wykonać. Zakres robót do wykonania mieści się od km 8+520 do km 10+500. 3. W zależności od wartości poszczególnych robót budowlanych, w roku bieżącym Zamawiającym przewiduje wykonanie kompleksowych prac na odcinku od km 8+520 do ok. km 9+600 polegających m. ni. na budowie chodnika, ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu warstwy wiążącej. Szczegółowy zakres prac zostanie ustalony z wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa. Wartość robót przewidziana do wykonania do 31.10.2018 roku oszacowano na kwotę ok. 3 320 000,00zł. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.1. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób do czynności polegających na budowie chodnika, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, wykonaniu odwodnienia drogi oraz wykonaniu podbudowy i warstw nawierzchni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) przez cały okres obowiązywania umowy. 4.2. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do złożenie pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 4.1, które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę przed upływem terminu przekazania placu budowy. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo powstrzymania się z przekazaniem placu budowy do dnia złożenia oświadczenia. 4.3. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca / Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.2, w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 4.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.1 czynności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać dane określone w pkt 4.2. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy / umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy pracę i wymiar pracy nie podlegają anonimizacji. c) dowody potwierdzające zgłoszenie pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, w szczególności imienne raporty miesięczne o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach wraz z potwierdzeniem przyjęcia przez ZUS, dotyczące wszystkich zatrudnionych osób, o których mowa w pkt 4.1, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przy czym: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasy pracy, kod ubezpieczenia nie podlegają anonimizacji. 4.5. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących określone w pkt 4.1 czynności na podstawie umowy o pracę w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 4.6. Niedopełnienie obowiązku określonego w pkt 4.1 oraz nieprzedłożenie dowodów zatrudnienia określonych w pkt 4.4, skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniem § 11 ust. 1 pkt 1) lit. i) i j) istotnych postanowień umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), przed upływem terminu do składania ofert. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 83 9226 0005 0001 4022 2000 0020, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na: ……………………………………………………………………………”. b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 2. a) SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół nr 1 w Ciechanowie”
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminny Zakroczym.
Dodano: 2024-03-14 - Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury drogowej w Gminie Radzymin poprzez przebudowę i rozbudowę dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-03-08 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w msc. Radzymin na odcinku od skrzyżowania z ul. Wyszkowską do skrzyżowania z ul. Korczaka
Dodano: 2023-12-06 - „Przebudowa drogi gminnej nr 200275W w miejscowości Świniarów od km 0+000,00 do km 0+403,15”
Dodano: 2023-09-06 - „Przebudowa drogi gminnej nr 200275W w miejscowości Świniarów od km 0+000,00 do km 0+403,15”
Dodano: 2023-07-20 - Wykonanie robót związanych z realizacją parku kieszonkowego przy ul. Dubois/ul. Lewartowskiego
Dodano: 2023-07-10 - Cztery Pory Roku- Park Sensoryczny w Gołotczyźnie- roboty budowlane
Dodano: 2023-05-12 - Przebudowa drogi w miejscowości Gnojno.
Dodano: 2023-03-30 - Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej i nieulepszonej oraz dróg gruntowych na terenie gminy Radzymin, z podziałem na części
Dodano: 2023-01-24