Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2227R Załuż – Lesko polegającej na budowie chodnika.

Powiat Leski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 469 71 24
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Leski
    ul. Rynek 1
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 13 469 71 24
    REGON: 371034980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2227R Załuż – Lesko polegającej na budowie chodnika.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Przebudowa drogi powiatowej nr 2227R Załuż – Lesko polegającej na budowie chodnika.Przebudowa drogi powiatowej nr 2227R Załuż – Lesko polegającej na budowie chodnika w km 4+198-5+180 w miejscowości Łukawica. Przedmiotem zamówienia jest przebudowy drogi powiatowej w miejscowości Łukawica, przebiegającej przez działkę nr 116/1 obręb Łukawica i działkę nr 85 obręb Manasterzec. Przedmiotowy odcinek znajduje się w miejscowości Łukawica. Początek odcinka rozpoczyna się w km 4+198 (zjazd do Kościoła) po stronie lewej natomiast koniec to km 5+180 (dowiązanie do istniejącego chodnika) po stronie prawej. Na odcinku 982,00 metrów należy wykonać chodnika o szerokości około 2,00 m wraz z poszerzeniem pasa drogowego, odwodnieniem drogi, wykonaniem zjazdów do posesji, wzmocnienia skarp pobocza, zamontowanie barierek ochronnych, znaków drogowych, malowaniem linii i przejścia dla pieszych. Podstawą do wykonania zadania jest projekt wykonawczy (zwany dalej dokumentacją projektową) pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2227R Załuż – Lesko polegająca na budowie chodnika w km 4+198.00 – 5+180.00 w miejscowości Łukawica” (załącznik nr 2 do SWZ). Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR (załącznik nr 3 do SWZ) oraz kosztorys ofertowy (załączniki nr 4 do SWZ).Przedmiot zamówienia realizowany z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,Sposób realizacji zamówieniaRealizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i warunkami SWZ, w szczególności:-projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego-dokumentacją projektową -kosztorys ofertowy-STWiORBDołączony do SWZ kosztorys ofertowy (załączniki nr 4 do SWZ) ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny oferty. Kosztorys ofertowy nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w kosztorysie przedmiary robót i zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Załączony kosztorys ofertowy służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest wyłączną podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.Tam, gdzie w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Każdemu odwołaniu do norm krajowych przywołanych w niniejszej SWZ wraz z załącznikami towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych , użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis/specyfikację, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. Okres gwarancji i rękojmi za wadyZamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Doświadczenie wykonawcyWykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zadanie o charakterze zgodnym z zakresem przedmiotu zamówienia, przez co Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie drogi, chodników lub parkingów na drogach mających statut drogi publicznej o wartości min. 500 000,00 zł. PLN brutto, poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje).Zamawiający wymaga, aby ww. zakres był wykonany w ramach jednego zadania/zlecenia/ zamówienia/inwestycji.Zamawiający dopuszcza aby ww. doświadczenie było uzyskane podczas realizacji kontraktów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniaWykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:Kierownik budowy - 1 osobaKwalifikacje:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności budownictwa drogowego wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, które pozwalać będą na pełnienie przedmiotowej funkcji w zakresie objętym umową;Doświadczenie:Osoba ta musi posiadać- minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych.Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach