Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2162P Witkowo - Malenin - z dofinansowaniem z Funduszu Dróg Samorządowych

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 281 920 , fax. 614 281 920
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    Al. Reymonta 32
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 281 920, fax. 614 281 920
    REGON: 63127697200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2162P Witkowo - Malenin - z dofinansowaniem z Funduszu Dróg Samorządowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty obejmują: - wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2162P Witkowo – Malenin Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Wykonanie nawierzchni jezdni: 2.1. Wykonanie pełnej konstrukcji jezdni(zakres rozbiórki oraz powierzchnie wynikające ze zmian geometrii łuków) – wg pkt II/1 przedm. robót 2.2. Wykonanie remontów cząstkowych istniejącej nawierzchni 2.3. Wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości 6,0 m – str. L – zgodnie z pkt II/3 przedmiaru robót 2.4. Wykonanie w-wy wyrównawczej AC11W 50/70 – wg pkt. II/4 przedmiar robót 2.5. Wykonanie w-wy ścieralnej AC11S 50/70 KR2 wg pkt.II/5 przedm. robót 3. Wykonanie chodnika z dopuszczonym ruchem rowerowym 4. Wykonanie zjazdów 4.1. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej – wg pkt. V przedm. robót 4.2.Wykonanie konstrukcji zjazdów o nawierzchni bitumicznej wg pkt.VI przedm. robót 4.3. Wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami 4.4. Dostosowanie wysokości proj. Zjazdów wg pkt. VII przedm. robót 5. Studzienki ściekowe uliczne – wykonanie wpustów betonowych wg pkt. VIII przedm. robót 6. Przebudowa istniejących studni betonowych wg pkt. IX przedm. robot 7. Przebudowa istniejącego przepustu rurowego w km 0+375,00 wg pkt. X przedm. robót 8. Wykonanie ścianek oporowych typu L 9. Wykonanie poboczy wzmocnionych wg pkt. XII przedm. robót 10. Wykonanie wzmocnienia z teokraty komórkowej h=20cm z wypełnieniem kruszywem 0/31,5mm 11. Zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych, energetycznych rurami A110 PS wg pkt. XIV przedm robót 12. Przełożenia istniejących nawierzchni z kostki betonowej wg pkt. XV przedm robót 13. Wykonanie elementów BRD wg pkt. XVI przedm. robót 14. Regulacja istniejących elementów uzbrojenia terenu 15. Doświetlenie przejść dla pieszych 16. Wycinka drzew w pasie drogowym zgodnie z inwentaryzacją 17. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe zgodnie z pkt. XX przedm robót oznakowanie pionowe wg pkt XXI 18. Roboty ziemne wg pkt. XXII przedmiaru robót 19. Odtworzenia rowów drogowych i humusowanie skarp nasypów 20. Wykonanie tablic informacyjnych wraz z montażem Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem w pieniądzu – wpłacane na rachunek Powiatowego Zarządu Dróg, prowadzony przez PKO BP o/Gniezno, nr konta: 18 1020 4115 0000 9102 0004 1509 z dopiskiem: „Wadium – Znak sprawy: PZD.DT.3921.18/20 Witkowo - Malenin” i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych – składane w oryginale w Powiatowym Zarządzie Dróg, 62-200 Gniezno, al. Reymonta 32, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w oddzielnej kopercie wraz z ofertą). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiatowy Zarząd Dróg, 62-200 Gniezno, al. Reymonta 32, - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na dzień poprzedzający termin składania ofert posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) – odpowiednio wypełniony. b) odpowiednie oświadczenia w działach: V i VI.A SIWZ, c) kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych (patrz: dział XIII SIWZ), d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, e) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i art. 14 RODO (załącznik nr 6 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach