Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2160Z Jarząbki - Żelice - Dziedzice

Zarząd Powiatu w Myśliborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Marcinkowskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472021 , fax. 095 7473153
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Myśliborzu
    ul. Marcinkowskiego 2 2
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472021, fax. 095 7473153
    REGON: 21046718400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmysliborski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2160Z Jarząbki - Żelice - Dziedzice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje Przebudowę drogi na długości 1,35 km ? Roboty pomiarowe - 1,35 km ? roboty ziemne (koryto, rowy) - 354 m3 ? formowanie i zagęszczenie nasypów - 165,6 m3 ? profilowanie i zagęszczenie podłoża - 5142,5 m2 ? w-wa odsączająca z piasku grubości 5 cm - 5142,5 m2 ? podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 20 cm - 5142,5 m2 ? wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno asfaltową - 12Mg ? wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych wytwarzanych i wbudowanych na gorąco KR-1 (warstwa ścieralna grubości 6 cm) - 5083 m2 ? ścinanie poboczy 963,7 m3 ? plantowanie poboczy - 2164 m2 ? karczowanie krzaków - 1170 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Potencjał ekonomiczno-finansowy -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. Kierownik budowy w zakresie robót drogowych Wymagane uprawnienia: Uprawnienia do kierowania robotami w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, a w szczególności: - uprawnienia budowlane z praktyką w drogownictwie - 3 lata praktyki Kierownik budowy musi posiadać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (dołączyć kserokopię z Izby o przynależności) Dowody: W Zał. Nr 2 wykazać osoby, które będą zatrudnione bezpośrednio przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami postawionymi wyżej. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać dostęp do sprzętu i środków transportu, wymienionych w poniższej tabeli. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą ) posiadacz zależny). Typ i charakterystyka sprzętu Wytwórnia Mas Bitumicznych o wydajności minimum 25 ton/h - 1 Układarka mas bitumicznych 3,0-5,0 m - 1 Walce stalowe i ogumione - komplet Koparka samojezdna - 1 Samochody samowyładowcze - w ilości zapewniającej ciągłość dowozu masy Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 8.2.3 SIWZ. Dowody: Należy wypełnić dokładnie Załącznik Nr 3 uwzględniając wymagania postawione wyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 8.1niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 44 tejże ustawy, zgodnie z treścią Załącznik Nr 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 400.000 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.2.2. SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Informacje o dostępnym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.2.3 SIWZ. Należy podać lokalizację WMB. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.2.4. SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. SIWZ winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.1. SIWZ winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 8.2. SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach