Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2145E Łanięta – Imielno – Ostrowy – Dąbrowice – Mariopol: Etap I od km 10+400 do km 10+964 Etap II od km 10+964 do km 15+918 Etap III od km 15+918 do km 16+391

Powiat Kutnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3554780, , fax. 24 3554784
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
    Kościuszki 16
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 3554780, , fax. 24 3554784
    REGON: 61101614600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kutno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2145E Łanięta – Imielno – Ostrowy – Dąbrowice – Mariopol: Etap I od km 10+400 do km 10+964 Etap II od km 10+964 do km 15+918 Etap III od km 15+918 do km 16+391
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 2145E Łanięta – Imielno – Ostrowy – Dąbrowice – Mariopol: Etap I od km 10+400 do km 10+964; Etap II od km 10+964 do km 15+918; Etap III od km 15+918 do km 16+391. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące zadania na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: a) Zadanie 1 - Etap I od km 10+400 do km 10+964: - wykonanie robót przygotowawczych polegających na odtworzeniu trasy, usunięciu warstwy humusu, rozebraniu elementów drogi, - wykonanie robót ziemnych wraz z wywiezieniem nadmiaru gruntu, - wykonanie ciągu pieszo – rowerowego, - wykonanie chodnika, - wykonanie regulacji odwodnienia poprzez regulację kratek i studni kanalizacji deszczowej, - wykonanie zjazdów na przyległe nieruchomości, - usunięcie drzewostanu kolidującego z projektowaną przebudową drogi, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni, - planowanie poboczy i skarp, b) Zadanie 2 - Etap II od km 10+964 do km 15+918: - remont przepustów pod drogą, - usuwanie kolidującego z inwestycją drzewostanu, - planowanie poboczy, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni, - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego, c) Zadanie 3 - Etap III od km 15+918 do km 16+391: - poszerzenie nawierzchni jezdni do 5,5 m, - wykonanie pobocza o szerokości 2x0,5 m, - wykonanie chodnika dla pieszych o szerokości 2,00 m, - dostosowanie niwelety do odwodnienia odcinka drogi, - remont przepustu, - usunięcie drzewostanu kolidującego z projektowaną przebudową drogi, - planowanie poboczy i skarp. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie, wybrane przez siebie zadania. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia dla poszczególnych części zamówienia należy wskazać różnych Kierowników budowy. Jeden Kierownik budowy będzie zarządzał jednym zadaniem. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa dla Zadania 1 (Etapu I) - (branża drogowa) – załącznik nr 1A do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy, b) dokumentacja projektowa dla Zadania 2 (Etapu II) - (branża drogowa) – załącznik nr 1B do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy, c) dokumentacja projektowa dla Zadania 3 (Etapu III) - (branża drogowa) – załącznik nr 1C do SIWZ, załącznik nr 3 do umowy d) przedmiar robót dla Zadania 1 (Etapu I) – branża drogowa – załącznik nr 2A do SIWZ, załącznik nr 4 do umowy, e) przedmiar robót dla Zadania 2 (Etapu II) – branża drogowa – załącznik nr 2B do SIWZ, załącznik nr 5 do umowy, f) przedmiar robót dla Zadania 3 (Etapu III) – branża drogowa – załącznik nr 2C do SIWZ, załącznik nr 6 do umowy, g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SIWZ, załącznik nr 7 do umowy, h) projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z tymi załącznikami. 3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia należy oznakować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).4. 4 Zamawiający wymaga udzielenia, na wykonane roboty budowlane, gwarancji i rękojmi za wady wynoszący minimum 24 miesiące od daty końcowego odbioru robót. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdego zadania oddzielnie w wysokości: - dla Zadania 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla Zadania 2 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), - dla Zadania 3 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach