Powiat Kutnowski ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 3554780, , fax. 24 3554784
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
Kościuszki 16
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 24 3554780, , fax. 24 3554784
REGON: 61101614600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kutno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2145E Łanięta – Imielno – Ostrowy – Dąbrowice – Mariopol: Etap I od km 10+400 do km 10+964 Etap II od km 10+964 do km 15+918 Etap III od km 15+918 do km 16+391 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 2145E Łanięta – Imielno – Ostrowy – Dąbrowice – Mariopol: Etap I od km 10+400 do km 10+964; Etap II od km 10+964 do km 15+918; Etap III od km 15+918 do km 16+391. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące zadania na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: a) Zadanie 1 - Etap I od km 10+400 do km 10+964: - wykonanie robót przygotowawczych polegających na odtworzeniu trasy, usunięciu warstwy humusu, rozebraniu elementów drogi, - wykonanie robót ziemnych wraz z wywiezieniem nadmiaru gruntu, - wykonanie ciągu pieszo – rowerowego, - wykonanie chodnika, - wykonanie regulacji odwodnienia poprzez regulację kratek i studni kanalizacji deszczowej, - wykonanie zjazdów na przyległe nieruchomości, - usunięcie drzewostanu kolidującego z projektowaną przebudową drogi, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni, - planowanie poboczy i skarp, b) Zadanie 2 - Etap II od km 10+964 do km 15+918: - remont przepustów pod drogą, - usuwanie kolidującego z inwestycją drzewostanu, - planowanie poboczy, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni, - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego, c) Zadanie 3 - Etap III od km 15+918 do km 16+391: - poszerzenie nawierzchni jezdni do 5,5 m, - wykonanie pobocza o szerokości 2x0,5 m, - wykonanie chodnika dla pieszych o szerokości 2,00 m, - dostosowanie niwelety do odwodnienia odcinka drogi, - remont przepustu, - usunięcie drzewostanu kolidującego z projektowaną przebudową drogi, - planowanie poboczy i skarp. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie, wybrane przez siebie zadania. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia dla poszczególnych części zamówienia należy wskazać różnych Kierowników budowy. Jeden Kierownik budowy będzie zarządzał jednym zadaniem. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa dla Zadania 1 (Etapu I) - (branża drogowa) – załącznik nr 1A do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy, b) dokumentacja projektowa dla Zadania 2 (Etapu II) - (branża drogowa) – załącznik nr 1B do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy, c) dokumentacja projektowa dla Zadania 3 (Etapu III) - (branża drogowa) – załącznik nr 1C do SIWZ, załącznik nr 3 do umowy d) przedmiar robót dla Zadania 1 (Etapu I) – branża drogowa – załącznik nr 2A do SIWZ, załącznik nr 4 do umowy, e) przedmiar robót dla Zadania 2 (Etapu II) – branża drogowa – załącznik nr 2B do SIWZ, załącznik nr 5 do umowy, f) przedmiar robót dla Zadania 3 (Etapu III) – branża drogowa – załącznik nr 2C do SIWZ, załącznik nr 6 do umowy, g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SIWZ, załącznik nr 7 do umowy, h) projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z tymi załącznikami. 3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia należy oznakować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).4. 4 Zamawiający wymaga udzielenia, na wykonane roboty budowlane, gwarancji i rękojmi za wady wynoszący minimum 24 miesiące od daty końcowego odbioru robót. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdego zadania oddzielnie w wysokości: - dla Zadania 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla Zadania 2 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), - dla Zadania 3 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi
Dodano: 2024-07-08 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Łodzi przy ul. Wersalskiej
Dodano: 2024-07-08 - Remont drogi w miejscowości Goleńsko
Dodano: 2024-07-08 - Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Remont pomieszczeń budynku internatu ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
Dodano: 2024-07-04 - Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03