Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2111Z w ciągu ulicy Barlineckiej w m. Nowogródek Pomorski

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU MYŚLIBORSKIEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, Północna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957470204
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU MYŚLIBORSKIEGO
    Północna 15
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957470204
    REGON: 364777790
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2111Z w ciągu ulicy Barlineckiej w m. Nowogródek Pomorski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2111Z w ciągu ulicy Barlineckiej w m. Nowogródek Pomorski. Zakres zamówienia obejmuje: 1)roboty pomiarowe wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - 0,904 km; 2)wycinkę drzew z wykarczowaniem pni fi 8-12cm - 55 szt.; 3)wycinkę drzew z wykarczowaniem pni fi 15-20cm - 22 szt.; 4) wycinkę drzew z wykarczowaniem pni fi 60cm - 9 szt.; 5)wykarczowanie pni fi 56-65 cm - 4 szt.; 6)wykarczowanie krzaków o poszyciu średnim – 0,025 ha; 7)zdjęcie warstwy humusu grubości 10 cm wraz z wywozem na odl. 1 km - 1925 m²; 8)rozebranie krawężników betonowych z ławą betonową wraz z wywozem materiału na odległość 1 km – 237 m; 9)mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. III z transportem urobku, na odległość do 3 km – 238,7m³; 10)mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. III z transportem urobku na placu budowy do 1 km – 68 m³; 11)ręczne formowanie nasypów w gruncie kat. III - IV z ziemi dostarczonej z wykopu wraz z wykonaniem skarp i zagęszczeniem – 68 m³; 12)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1703 m²; 13)podbudowę z kruszywa łamanego o gr. 20 cm po mechanicznym zagęszczeniu – 343 m²; 14)ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa grubości 15 cm – 110 m²; 15)wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową KR 2 – 124 Mg; 16)nawierzchnia z mikrodywanika bitumicznego na zimno – 5166 m2; 17)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm (kolor) na podsypce cementowo-piaskowej – 465 m²; 18)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej – 1238 m²; 19)humusowanie poboczy i terenów zielonych gr. 10 cm wraz obsianiem (humus z odkładu) – 1841 m²; 20)umocnienie skarpy (wlotu i wyloty ścieku) brukowcem kamiennym z wykonaniem podbudowy z betonu B-7,5 grubości 10 cm – 9,1 m²; 21)balustrada U-11a – 18 m; 22)ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych fi 70 mm – 6 szt.; 23)ustawienie znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m² – 9 szt.; 24)krawężniki betonowe 15x30x100 wraz z ławą betonową C12/15 z oporem z zastosowaniem skosów – 293 m; 25)krawężniki betonowe 15x22x100 wraz z ławą betonową C12/15 z oporem – 327 m; 26)obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 na podsypce piaskowej – 1420 m; 27)ścieki z kostki betonowej na ławie betonowej z oporem – 63 m; 28)ściek podchodnikowy z prefabrykowanych elementów betonowych na ławie betonowej – 16 m; 29)mur oporowy - palisada z prefabrykowanych elementów betonowych wys. 1,2 m – dł. 41,5 m; 30)mur oporowy - palisada z prefabrykowanych elementów betonowych wys. 1,0 m – dł. 26,5 m; 31)mur oporowy - palisada z prefabrykowanych elementów betonowych wys. 0,8 m – dł. 1,5 m; 32)mur oporowy - palisada z prefabrykowanych elementów betonowych wys. 0,6 m – dł. 1,5 m. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, SIWZ oraz Szczegółowych Specyfikacjach (ST) niżej wymienionych: D-M-00.00.00 Wymagania ogólne D-01.01.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.02.01 Usunięcie drzew i krzaków D-01.02.02 Zdjęcie warstwy humusu D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg i ulic D-02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych D-02.03.01 Wykonanie nasypów D-04.01.01 Profilowanie i zagęszczenie podłoża D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D-04.05.01 Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem D-04.08.01 (D – 05.03.05b) Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg WT-1 i WT-2 D-05.03.05 Cienkie warstwy na zimno (typu „SLURRY SEAL”) D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej D-06.01.01 Umocnienie skarp i terenów zielonych (humusowanie) D-07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch D-07.02.01 Oznakowanie pionowe D-08.01.01 Krawężniki betonowe D-08.03.01 Obrzeża betonowe D-08.05.01 Ściek z prefabrykowanych elementów betonowych D-10.01.01 Mury oporowe Wykonawca będzie odpowiedzialny za stosowanie się do ustawowych ograniczeń nacisku osi na drogach publicznych przy transporcie materiałów i wyposażenia na i z terenu robót; Szczegółowy zakres robót został określony w Przedmiarze Robót oraz ST. W przypadku rozbieżności z załączonym projektem budowlanym do wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawcę obowiązują ilości podane w Przedmiarze Robót, Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER) i ST. W przypadku rozbieżności pomiędzy wielkościami podanymi w Przedmiarze Robót, TER i ST obowiązują wielkości wskazane w TER. Dokumentacja dostarczana przez zamawiającego: 1)Tabela elementów rozliczeniowych (załącznik nr 5) 2)Projekt wykonawczy zawierający opis techniczny i rysunki (załącznik nr 6): 3)Przedmiar robót (załącznik nr 7); 4)Specyfikacje techniczne (załącznik nr 8); 5.Dokumenty przekazane wykonawcy, w tym m.in. SIWZ, ST, itp. stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub oczywistych omyłek w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inspektora nadzoru, który podejmie decyzję o wprowadzeniu odpowiednich zmian i poprawek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach