Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2184189
- Data zamieszczenia: 2012-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
ul. Poligonowa 30 30
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2184189
REGON: 45067253800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1944B dr. 667 - Sierzputy M. - Stacja Śniadowo - Stare Duchny - Grabowo na odcinku Stacja Śniadowo - Stare Duchny w lokalizacji 0+000-1+825,00 oraz 2+731,46 - 3+032,60. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1944B dr. 667 - Sierzputy M. - Stacja Śniadowo - Stare Duchny - Grabowo na odcinku Stacja Śniadowo - Stare Duchny w lokalizacji 0+000-1+825,00 oraz 2+731,46 - 3+032,60. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. 1) Zaprojektowano: a) obciążenie ruchem KR1, b) przekrój poprzeczny - szlakowy, c) spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy 2%, poboczy 6%, d) szerokość jezdni 5,0 m, e) pobocze obustronne o szer. 1,0 m, 2) Konstrukcja nawierzchni jezdni: a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grub. 4 cm, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grub. 4 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm. 3) Odwodnienie zostanie przeprowadzone systemem powierzchniowego spływu wód, naturalnym stokiem terenu rowami przydrożnymi do istniejących cieków wodnych. Przewiduje się remont istniejącego przepustu pod korona drogi w km 1+236,52. W związku z przebudową drogi wprowadzone będą zmiany w istniejącym oznakowaniu pionowym. W wartość ofertową kosztorysu należy również uwzględnić koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych. 3. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 14.000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych), które ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert i jest warunkiem udziału w przetargu. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) lub gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp. 3) gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Hexabank Spółdzielczy w Piątnicy nr 84 8762 0009 0003 2753 2000 0030 przed upływem terminu składania ofert. z dopiskiem wadium i tytułem postępowania. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, należy je złożyć w pokoju nr 11 - (oryginał) przed upływem terminu składania ofert, a kopię należy zamieścić w ofercie. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 4a 1a) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 pkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( w przypadku gdy jest wymagane); 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1654B PARCEWO - ORLA KM ROBOCZY 0+000 - 3+661 łącznie z remontem mostu w km 6+054 (kilometr roboczym 1+669,5). Zadanie 1.Remont drogi powiatowej nr 1654B Parcewo - Orla km roboczy 0+000 - 3+661. Zadanie 2.Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B Bielsk Podlaski - Parcewo - Orla w km 6,054.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1963B w obrębie msc. Rutki na odcinku od km 0+000,00 do km 0+500,00
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Popławy - Puchały Stare od km roboczy 8+600 do km 9+480
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 1952B - odc. III Stare Szabły - Jakać Borki w km 5+185 - 7+135.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na DK 65 w miejscowości Grajewo - w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Józefowo - Poryte oraz przebudowa drogi gminnej we wsi Krukówka.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Krynki z podziałem na części: Część I. - Przebudowa drogi leśnej nr 13 w Nadleśnictwie Krynki, Część II . - Przebudowa drogi leśnej nr 20 w Nadleśnictwie Krynki
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Wojtkowice Stare
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Popławy.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego o łącznej długości 2 379,50 m
Dodano: 2016-07-08