Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1918 E Szczerców - Osiny

Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Lipowa 67
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6327914 , fax. 044 6327914
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
    ul. Lipowa 67 67
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6327914, fax. 044 6327914
    REGON: 59065360100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1918 E Szczerców - Osiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Opis przedmiotu zamówienia - roboty budowlane - przebudowa drogi powiatowej Nr 1918 E Szczerców - Osiny w km od 4+900 do 8+367,61 II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie warstwy ścieralnej na szerokości istniejącej nawierzchni asfaltowej z betonu asfaltowego o średniej grubości 5 cm, poszerzenie drogi (pełna konstrukcja dostosowana do zakładanego natężenia ruchu w kategorii KR3) : wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o gr. 7 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 6 cm oraz warstwy ścieralnej BA o gr. 5 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 17 900,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100 )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać poniżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia: a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót robotom budowlanym stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b)Dysponować narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: Wytwórnia do wytwarzania mieszanek min. - asfalt. - 1 Układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 Zestaw walców (ogumionych i stalowych wibracyjnych) - 1 (3 walce) Samochody samowyładowcze z przykryciem lub termosy po 5 Mg - 3 Koparka z czerpakami profilowymi - 1 Równiarka - 1, Skrapiarka - 1, Szczotka mechaniczna - 1, W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, którymi dysponują lub będą dysponować. c) dysponować co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach zawodowych kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokument stwierdzający uprawnienia zawodowe w budownictwie - kierownika budowy, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, zgodnie z przepisami prawa budowlanego wraz z zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę ich członków z określonym terminem ważności. 5) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia conajmniej 1 790 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić conajmniej 1 790 000,00 zł (słownie: jeden million siedemset dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), 6) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 1 pkt.1 , pkt . 2 lit. b i c, niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) w ust. 1 pkt. 2 lit.a składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 p.z.p. 3. Dokumenty , o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. a i b oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Oferta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym, b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c)Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ d) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, ( w wykazie należy uwzględnić posiadanie sprzętu określonego w stawianych Wykonawcom warunkach); e)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót robotom budowlanym stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) Stosowne Pełnomocnictowo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, g) Dowód wniesienia wadium, h) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. i)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej j)Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego, o których mowa w rozdziale X ust. 1 pkt. 2 lit. a i b; k)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, l) Dokument stwierdzający uprawnienia zawodowe w budownictwie - kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach