Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku
ul. Kolonia 1 1
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1917 N Grabnik - Rożyńsk - dr. kraj. nr 16 w km 6+475 - 9+925 na odcinku Rożyńsk - dr. kraj. nr 16 poprzez wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia żwirami kruszonymi i emulsją asfaltową - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa polegać będzie na wyprofilowaniu istniejącego podłoża wraz z zagęszczeniem, wykonaniu potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i żwirami kruszonymi o wymiarach 2-6,3 mm, 6,3-12,8 mm, 12,8-20mm w km 6+475 - 9+925 na długości 3,450 km. Spadki poprzeczne wykonać nie mniejsze niż 2 %. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podany jest w załączonym przedmiarze robót - załącznik Nr 7 do siwz. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osoba pełniąca funkcję kierownika robót powinna posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane stosowne do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz powinna przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa; - wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej pięć przedsięwzięć odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - walec stalowy - samochód samowyładowczy - skrapiarka lepiszcza - beczkowóz - rozściełacz kruszywa - równiarka 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 6) na wykonanie przedmiotu zamówienia udzielą co najmniej trzyletniego okresu gwarancji; 7) przyjmą warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, 3) wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kserokopią zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanych - Załącznik Nr 5; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami - referencjami od innych Zamawiających, potwierdzającymi należyte i staranne ich wykonanie - załącznik Nr 3; 5) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 4; 6) kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) potwierdzenie udzielenia co najmniej trzyletniej gwarancji (na formularzu ofertowym); 8) oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do siwz; 9) zaakceptują projekt umowy ( na załączonym druku) - załącznik nr 6. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.elk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa mostu drogowego wraz z dojazdami na przepust rurowy przez rzekę Iławka (km 5 +460) w m. Dziarnówko
Dodano: 2016-05-12 - Zaprojektowanie i budowa miejsca do ważenia pojazdów na terenie MOP Majdany Wielkie w km 47+740 w ciągu drogi S7 odc. Elbląg - Ostróda strona prawa
Dodano: 2016-04-26 - Przebudowa mostu drogowego wraz z dojazdami na przepust rurowy przez rzekę Iławka (km 5 +460) w m. Dziarnówko
Dodano: 2016-04-22 - Rewitalizacja skweru ul. Kr. Jadwigi w Iławie.Postępowanie znak ZP.271.13.2016
Dodano: 2016-04-07 - Przebudowa ulicy Osiedlowej w Dubeninkach
Dodano: 2015-10-12 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie
Dodano: 2015-07-09 - Wymiana nawierzchni ulicy Zbożowej.
Dodano: 2015-06-30 - Wymiana nawierzchni ulicy Zielonej.
Dodano: 2015-06-29 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy wypływie rzeki Lega z jeziora Oleckie Wielkie - etap I - mała architektura służąca rekreacji codziennej.
Dodano: 2014-10-17 - Budowa zatoki autobusowej przy drodze wojewódzkiej nr 610 Śwignajno Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/3220/369/14
Dodano: 2014-08-28