Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1864B Wiszowate - Skroda Wielka - Skroda Mała w km 0+000 ÷ 0+920

Gmina Grabowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2790021 , fax. 086 2790021
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
    ul. Wł. Sikorskiego 1 1
    18-507 Grabowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2790021, fax. 086 2790021
    REGON: 00053133500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1864B Wiszowate - Skroda Wielka - Skroda Mała w km 0+000 ÷ 0+920
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie: Dane techniczne - klasa techniczna D - ruch kategorii KR1 - prędkość projektowa 30 km/h - szerokość jezdni bitumicznej 3,50 m i obustronne gruntowe pobocza szerokości 1,5 m - spadek poprzeczny na prostej - 2% daszkowy - spadek poprzeczny poboczy - 6%, 2% - promienie i spadki na łukach wg wyliczeń parametrów łuków, prosta przejsciowa 20m.` Przekrój konstrukcyjny Na całym odcinku 920,00 mb jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m. Obustronne pobocza gruntowe po 1,50 m i korona drogi 6,50m. Przekrój konstrukcyjny w km 0+000÷0+775: - warstwa wyrównawczo spadkowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 na istniejącym bruku i na poszerzeniach do szerokości 5,00m, - warstwa podbudowy grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 na poszerzeniach, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 3 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 3 cm. - spadek poprzeczny poboczy - 2% i 6% (przy spadku jednostronnym), Przekrój konstrukcyjny w km 0+775÷0+920 : - warstwa podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 na poszerzeniach, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 3 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 3 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru -Zał. Nr 1 w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i złożenie w wyznaczonym miejscu i terminie. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 1-10 ustawy. 3. Spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy. 4. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. II niniejszej specyfikacji. 5. Oferta winna być złożona w podwójnej kopercie. Na zewnętrznej kopercie zamieścić napis jak w ust. IV pkt 5 niniejszej specyfikacji. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę z załącznikami złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 11 - sekretariat do dnia 05.11.2009 r. do godz. 10?? 6. Posiadanie stosownych uprawnień - w załączeniu potwierdzone kserokopie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE OSWIADCZENIA/DOKUMENTY POTWIERDZAJACE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. - Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydający bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy (oświadczenie stanowi Zał. nr 2) 4. Parafowany przez wykonawcę formularz -Istotne Postanowienia Umowy- z wykorzystaniem wzoru - Zał. nr 3 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Kopie dokumentów uprawniających do wykonania czynności wymagających szczególnych uprawnień wydanych przez właściwy organ, tj. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów -Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm. osób realizujących zamówienie z ramienia Wykonawcy, 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających; w tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach