ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Bolesława Chrobrego 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
ul. Bolesława Chrobrego 6
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
REGON: 631277227 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1849P Gaj Mały – Karolin polegająca na utwardzeniu pobocza na długości 995 m. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia1) Przedmiot zamówienia stanowi: Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem polegającym na wykonaniu Przebudowa drogi powiatowej nr 1849P Gaj Mały – Karolin polegająca na utwardzeniu pobocza na długości 995 m. Projekt obejmuje wykonanie utwardzenie pobocza płytami.Planowany zakres robót oraz podstawowe parametry techniczne uzgodniono z inwestorem. W celu poprawienia bezpieczeństwa ruchu drogowego zaprojektowano wykonacie umocnionego pobocza z płyt betonowych wraz z wprowadzeniem oznakowanie uzupełniającego. Projektowana inwestycja wpłynie znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu i podniesienie komfortu życia mieszkańców.Lokalizację inwestycji przedstawiono na Plan orientacyjny w załączniku 1b.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach:nr 1a – Dokumentacja projektowa (OPZ)nr 1b – SOR(OPZ)nr 1c – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ)nr 1d - Przedmiar Robót (OPZ)nr 2 – Projekt umowydostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z późn. zm.) oraz innych przepisów – rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie.UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac, opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1578) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia.Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.2) GwarancjaGWARANCJAOkres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane prace wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane45233140-2 Roboty drogowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ustanawia warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie ustanawia warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie ustanawia warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie ustanawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu
Dodano: 2024-06-15 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
Dodano: 2024-06-14 - Konarzewo: budowa pumptracku na działce 562/15
Dodano: 2024-06-14 - Zadanie 55058 Porażyn 14 WOG K-5230 "Budowa budynków zaplecza administracyjno-technicznego Składu Porażyn wraz z zagospodarowaniem terenu".
Dodano: 2024-06-14 - „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie”
Dodano: 2024-06-13 - Remont dachu i elewacji Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-06-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-06-11 - Modernizacja sali wykładowej 35 w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul.Wojska Polskiego 31/33 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11