Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1815N Gołdap - Skocze - Rogale - Żabin - Rapa - Sąkieły Małe - Budry - Radziszewo - droga nr 1732N (Pozezdrze) na odcinku Gołdap - Skocze

Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Gumbińska 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150989 , fax. 087 6150989
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi
    ul. Gumbińska 2a 2a
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150989, fax. 087 6150989
    REGON: 51144094700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1815N Gołdap - Skocze - Rogale - Żabin - Rapa - Sąkieły Małe - Budry - Radziszewo - droga nr 1732N (Pozezdrze) na odcinku Gołdap - Skocze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kategoria ruchu KR2. 1) przebudowa drogi od km 1+050 do km 1+523,52 oraz od km 1+688,45 do km 6+542,41 na długości 5,32748 km z poszerzeniem jezdni do szerokości 5,50m (bez odcinka 164,93m, który nie jest objęty projektem i zostanie zrealizowany w ramach budowy obwodnicy), 2) budowa dwukierunkowej ścieżki pieszo-rowerowej na długości od km 1+220 do km 4 +360 o szerokości 3,0m, 3) wzmocnienie nawierzchni na całej długości odcinka objętego opracowaniem przez wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego, 4) budowa 4 szt. zatok autobusowych, 5) przebudowa 10 szt. skrzyżowań z drogami gminnymi o nawierzchni twardej i żwirowej, 6) budowa 1802m prefabrykowanych ścieków korytkowych i pochodnikowych, 7) budowa 5 studzienek ściekowych z przykanalikami PCV d200 o łącznej długości 46m, 8) ustawienie barier sprężystych SP-09/2 o długości łącznej 448m, 9) wycinka 102 szt. drzew z korony drogi pod poszerzenie konstrukcji jezdni, 10) przebudowa drogi w miejscowości Skocze od km 6+542,53 do km 7+256,50 na długości 713,97 m. z poszerzeniem jezdni do szerokości 5,50 m, 11) budowa 4 przepustów, przebudowa 4 przepustów - zgodnie z dokumentacją techniczną - w ramach etapu I oraz przebudowa 1 przepustu w ramach etapu II. Projektowane przepusty: a) w km 3+410, d=0,8m , L=14,92 - zaprojektowany kalo przelew z lokalnego zbiornika wodnego po stronie lewej drogi w przypadku nadmiernego wzrostu poziomu wody, b) w km 4+050 , d=0,8m , L=14,36m - dla przeprowadzenia wody z obniżenia terenowego po stronie lewej drogi, c) w km 4+390 , d=0,8m , L=11,35m - dla przeprowadzenia wody z rowu przydrożnego na prawą stronę drogi, d) km 6+250 , d=0,6m , L=10,74 dla przeprowadzenia wody z rowu przydrożnego jw. Przepusty istniejące do przebudowy: a) w km 1 +450 istniejący przepust betonowy w złym stanie technicznym d=0,6m do przebudowy na przepust z rur HDP PECOR OPTIMA , d=0,8m, L=15,34, b) w km 1+932 istniejący przepust betonowy eliptyczny o świetle 0,6/0,7m do przebudowy na przepust HDPE, d=0,8m, L=19,30m. W celu przebudowy po stronie odpływu zapewnienia drożności przepust u należy zdemontować jedną rurę Vipro d=0,8m z przejazdu na łące po stronie odpływu, c) w km 3+760 istniejący przepust z rur betonowych obetonowanych warstwa betonu grubości 0,15m przewidziano do przedłużenia o 3,0m rurami żelbetowymi d=1,0m po stronie dopływu, do wykonania murek czołowy na wlocie przepustu, d) przepust w km 1+230 o średnicy 1,2m w stanie dobrym z murkami czołowymi skośnymi. Dla lokalizacji ścieżki pieszo-rowerowej zaprojektowano podwyższenie murka czołowego po stronie odpływu wraz z wydłużeniem murka oporowego przed i za przepustem. Na murku czołowym od strony cieku zaprojektowano precz mostowa typu miejskiego P-1 z płaskowników. Przepust do przebudowany w II etapie: w km 7+108,50 znajduje się przepust betonowy fi= 60cm, L= 14,Om, w złym stanie technicznym, który należy przebudować na przepust z rur karbowanych polietylenowych PRAGMA 800 mm, długości 16,5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 1.3 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 1.4 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. 1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział IV). 1.6 Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 1.7 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.8 Udzielą 30 dniowego terminu płatności. 1.9 Wniosą wadium w wysokości określonej w VIII SIWZ. 1.10 Udokumentują wykonanie 2 robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 3 000 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.11 Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, do kierowania robotami w branży budowlanej drogowej. 1.12 Udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawodowych, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej drogowej. 1.13 Udokumentują posiadanie własnej wytwórni mas bitumicznych. W przypadku braku własnej wytwórni przedstawią umowę przedwstępną zawartą z wytwórcą masy asfaltowej. Ponadto spełnią warunki transportu mieszanki betonu asfaltowego określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2); 3. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert); [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej drogowej; 5. [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert; [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa drogowego; 6. wykaz wykonanych 2 robót drogowych w zakresie budowy lub modernizacji dróg w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 3 000 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, przedstawionych na załączniku nr 3; 7. dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie (potwierdzenie pkt. 6); 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 9. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 10. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4 (dotyczy osób określonych w Rozdziale VI pkt. 4, 5 i 19); 11. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 13. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r.( Dz.U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument wystawiony w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 14. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale IV SIWZ; 15. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą; 16. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności; 17. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 5); 18. Wypełniony i zaparafowany wzór umowy; 19. Dowód wniesienia wadium, 20. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonane będą we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6; 21. Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji; 22. Dokumenty potwierdzające posiadanie własnej wytwórni mas bitumicznych. W przypadku braku własnej wytwórni - umowa przedwstępna zawarta z wytwórcą masy asfaltowej; 23. Kosztorys ofertowy. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgoldap.pl/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach