Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1714W Głowaczów - Lipskie Budy ul. Długa oraz dróg gminnych ul. Rynek i Rzeczna z odwodnieniem ulic w m. Głowaczów

Urząd Gminy Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6231023 , fax. 048 6231217
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głowaczów
    ul. Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6231023, fax. 048 6231217
    REGON: 00053473000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1714W Głowaczów - Lipskie Budy ul. Długa oraz dróg gminnych ul. Rynek i Rzeczna z odwodnieniem ulic w m. Głowaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa drogi powiatowej nr 1714W Głowaczów - Lipskie Budy ul. Długa oraz dróg gminnych ul. Rynek i Rzeczna z odwodnieniem ulic w m. Głowaczów. Wszystkie roboty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452334116
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100. 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu - wpłata wniesiona przelewem na konto Zamawiającego - BS Głowaczów- 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca przedkłada: - wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każda wykonana robota budowlana winna odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota została wykonana należycie. Należy wykazać co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy odcinka drogi wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej lub odwodnienia dróg - każda z dróg o długości minimum 448mb, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie i Oświadczeniu- Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu przewidzianych do wykonania przez nich czynności. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie i Oświadczeniu - Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Osoby wykazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia. Należy wykazać kierownika budowy oraz 2 kierowników robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót branży: drogowej i sanitarnej oraz przedłożyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem OC, 2.3. Na potwierdzenie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedkłada: - informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000,00 PLN. 2.4. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.5. Na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Pzp. Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1.1. Wypełniony formularz Zamawiającego -Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy odcinka drogi wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej lub odwodnienia dróg - każda z dróg o długości minimum 448mb - zał. nr 4 SIWZ. 1.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie i Oświadczeniu - Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń - załącznik nr 6 SIWZ, 1.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 SIWZ. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie i Oświadczeniu - Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoby wykazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne ubezpieczenie OC. Należy wykazać kierownika budowy oraz 2 kierowników robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót w branży: drogowej i sanitarnej. Osoby wskazane na kierowników robót winny posiadać: - kierownik robót drogowych - posiada uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót w zakresie dróg oraz jest wpisany na listę członków samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie OC, - kierownik robót sanitarnych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz jest wpisany na listę członków samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie OC, 1.6. Informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000,00 PLN. 1.7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia, w przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.8. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 1.9. Kosztorys ofertowy uproszczony - wypełniony przedmiar robót, który ma jedynie charakter pomocniczy przy sprawdzaniu ceny oferty wraz z podaniem na 1 stronie ceny za 1 roboczogodzinę oraz zastosowanie % narzutów: kosztów pośrednich i zysku. 1.10. Informacja o zakresach robót zleconych Podwykonawcom, w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać -NIE DOTYCZY - zał. nr 7 SIWZ . 1.11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.12. Parafowany wzór umowy - zgodnie z pkt 16 SIWZ - zał. nr 8 SIWZ. 1.13. Wniesienie wadium. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinna być dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie nie pieniężnej musi zawierać zapis dotyczący art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 2. Oferta przedstawiona przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie -(art. 23 ustawy Pzp), będzie musiała spełnić następujące wymagania: 2.1. Jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako lider - pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy, 2.2. Dokumenty i informacje wymienione w punkcie 1.2; 1.7.; 1.8; 1.11; składa każdy partner konsorcjum, natomiast pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być złożone jako wspólne, a dotyczą punktów: 1.1; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6; 1.9; 1.10; 1.12; 1.13. 2.3. Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 2.4. Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. 2.5. Wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2.6. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2 - składa odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w ustawie. 4. Forma składania dokumentów: 4. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną