Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Sportowa 4
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 8332684 , fax. 085 8332685
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Sportowa 4 4
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 085 8332684, fax. 085 8332685
REGON: 05066732000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1680B Spiczki - Orla w km 0+000 - 4+063 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
roboty pomiarowe 4,060 km; karczowanie krzaków 0,61 ha; roboty rozbiórkowe z wywiezieniem gruzu 21,3 t; roboty ziemne 2452 m3; wykonanie wlotów i wylotów przepustów 33,9 m3; oczyszczenie przepustu fi 60 i fi 50 dł. 59,75 m; wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym 207 m3; wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie 1046 m3 i masą z betonu asfaltowego 402 t; nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 5 cm 15253,67 m2; nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4 cm 6134,82 m2; założenie przepustów rurowych fi 40 pod zjazdami 240 m; założenie przepustów rurowych fi 50 pod zjazdami 20 m; wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach 1264 m2; ustawienie 16 znaków drogowych na słupkach z rur stalowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Spełniają pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. d) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. e) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (o łącznej wartości min. 1 mln zł w okresie jednego roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - należy dołączyć referencje - załącznik Nr 7, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował) - załącznik Nr 8, 3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik Nr 9, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował) - załącznik Nr 10, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1654B PARCEWO - ORLA KM ROBOCZY 0+000 - 3+661 łącznie z remontem mostu w km 6+054 (kilometr roboczym 1+669,5). Zadanie 1.Remont drogi powiatowej nr 1654B Parcewo - Orla km roboczy 0+000 - 3+661. Zadanie 2.Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1654B Bielsk Podlaski - Parcewo - Orla w km 6,054.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr 1963B w obrębie msc. Rutki na odcinku od km 0+000,00 do km 0+500,00
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Popławy - Puchały Stare od km roboczy 8+600 do km 9+480
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 1952B - odc. III Stare Szabły - Jakać Borki w km 5+185 - 7+135.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie podlaskim na DK 65 w miejscowości Grajewo - w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Józefowo - Poryte oraz przebudowa drogi gminnej we wsi Krukówka.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Krynki z podziałem na części: Część I. - Przebudowa drogi leśnej nr 13 w Nadleśnictwie Krynki, Część II . - Przebudowa drogi leśnej nr 20 w Nadleśnictwie Krynki
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Wojtkowice Stare
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1694B Brańsk - Popławy.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego o łącznej długości 2 379,50 m
Dodano: 2016-07-08