Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera – etap I od km 0+076,50 do km 2+180,10 w miejscowości Zakopane

POWIAT TATRZAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 182017100 , fax. +48 182017104
  • Data zamieszczenia: 2023-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT TATRZAŃSKI
    ul. Chramcówki 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. +48 182017100, fax. +48 182017104
    REGON: 491893121
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera – etap I od km 0+076,50 do km 2+180,10 w miejscowości Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera – etap I od km 0+076,50 do km 2+180,10 w miejscowości Zakopane.2. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w zakresie:1) Przebudowy drogi długości 2,1 km;2) Frezowania i przebudowy nawierzchni drogi w km 0+076,50 – 2+180,10;3) Przebudowy poboczy w km 1+511,30 – 2+180,10 po stronie prawej oraz w km 1+662,00 – 2+180,10;4) Budowy chodnika w km 1+386,35 – 1+511,30 po stronie prawej oraz w km 1+466,20 – 1+662,00 po stronie lewej;5) Budowy zatoki autobusowej w km 1+393,20 – 1+439,45 po stronie prawej;6) Budowy stalowych barier ochronnych w km 1+477,80 – 1+652,30 po stronie lewej;7) Budowy barier ochronnych U-11a w km 1+466,20 – 1+656,80 po stronie lewej;8) Budowy sieci kanalizacji deszczowej;9) Odwodnieni skarpy poprzez budowę betonowego korytka ściekowego 50x50x20cm w km 1+424,50 – 1+510,70 po stronie prawej;10) Przebudowy zjazdów w km 1+391,20 po stronie prawej oraz w km 1+585,55 po stronie lewej;11) Przebudowy oraz zabezpieczenie sieci teletechnicznej;12) Budowy zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej;13) Budowy koszy siatkowo-kamiennych w km 1+466,20 – 1+583,20 raz w km 1+592,00 – 1+655,00 po stronie lewej;zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwanej dalej „STWiORB” stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.Ponadto zamawiający zastrzega, że po wykonaniu robót określonych powyżej wykonawca jest zobowiązany do wykonania:14) Opracowania dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Ustawy prawo budowlane, łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego.3. Zamawiający zastrzega, że wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych zamówieniem jest zobowiązany do:1) Sporządzenia we własnym zakresie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz do przedstawienia go do zatwierdzenia Staroście Tatrzańskiemu, zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 784). Projekt organizacji ruchu na czas budowy oprócz oznakowania niezbędnych objazdów oraz miejsca robót winien uwzględniać rozwiązanie zapewniające ruch (transport) pieszych w rejonie przebudowywanego obiektu;2) Wykonania oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia (wg opracowanego przez wykonawcę projektu organizacji ruchu określonego powyżej, uzgodnionego i zatwierdzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania, jego likwidacją po zakończeniu robót;3) Opracowania i dostarczenia zamawiającemu harmonogramu realizacji robót. Harmonogram realizacji robót wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Naczelnikiem Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem przed rozpoczęciem wykonywania prac.4. Zamawiający zastrzega, że wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszystkich niezbędnych materiałów i wniosków do zarządców sieci w zakresie przebudowy sieci lub usunięcia kolizji, łącznie z aktualizacją posiadanych warunków wydanych przez poszczególnych zarządców sieci oraz aktualizacją branżowych projektów wykonawczych i ich uzgodnień.5. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera:1) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 7 do SWZ;2) STWiORB – załącznik nr 8 do SWZ – w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót;3) Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ.6. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisach przedmiotowej SWZ w tym dokumentacji technicznej występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.7. Celem niniejszego postępowania jest uzyskanie efektu końcowego w postaci robót budowlanych o określonej w SWZ funkcjonalności i przeznaczeniu, a nie wykonanie ich przy użyciu materiałów i urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym.8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.9. Zamawiający zastrzega, iż roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach