Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1619R Zarzecze-Bystrowice w m. Bystrowice-chodnik

Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 37500 Jarosław, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu
    ul. Jana Pawła II 17
    37500 Jarosław, woj. podkarpackie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1619R Zarzecze-Bystrowice w m. Bystrowice-chodnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi powiatowej Nr 1619R Zarzecze-Bystrowice w m. Bystrowice-chodnik 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie: odtworzenie trasy i punktów wysokośćiowych w terenie równinnym( roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych), zdjęcie w-wy humusu lub/ i darniny (ręczne usuniecie w-wy ziemi urodzajnej grub. do 20 cm, mechaniczne usunięciw w-y ziemi urodzajnej grub. 20cm), rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów( rozebranie nawierzchni z kruszywa, rozebranie nawierzchni obrzeży betonowych), wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych( wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. IV z trasportem urobku na nasyp), wykonanie nasypów( wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. IV uzyskanego z wykopu), odwodnienie korpusu drogowego( wykonanie rowu krytego z rur PVC o śred. 40 cm, wyk. przykanalików z rur PCV o średnicy 20 cm, wykonanie studni rewizyjnych betonowych o średnicy 125 cm, wyk. studzienek ściekowych, regulacja pionowa elementów urządzeń podziemnych), umocnienie skarp, rowów i scieków( humusowanie wraz z obsianiem skarp przy grubosći humusu 10 cm), elementy ulic( ustawienie kraweżników betonowych o wym. 15x30 cm na ławie betonowej, wykonanie chodników z brukowej kostki betonowej gru. 6 cm, ustawienie obrzezy betonowych o wym. 30x8 cm), zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne( wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzona z kostki brukowej grub. 8cm, wykonanie ścieku przychodnikowego z kostki betonowej brukowej grub. 8cm), wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy - Rozdział II IDW ,specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale IV oraz dokumentacja projektowa zawarta w Rozdziale V stanowiącymi załączniki do SIWZ. 4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i w jego okolicy , w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz Kosztorys ofertowy zawarty w Rozdziale I do SIWZ. 2. Wraz z ofertą winny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami Części 10 Instrukcji dla Wykonawców, 1a) wykaz osób, o którym mowa w Części 21 ust. 1.pkt.1.3 IDW, w zakresie niezbędnym do oceny oferty na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami w Części 11.1. Instrukcji dla Wykonawców, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami zawartymi w Części 11.1 ust. 2 Instrukcji dla Wykonawców, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach