Gmina Iwkowa ogłasza przetarg
- Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa 468
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 68-44-010, 68-44-020 , fax. 014 6844060
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
Iwkowa 468 468
32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
tel. 014 68-44-010, 68-44-020, fax. 014 6844060
REGON: 85166072000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: iwkowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1447K Muchówka-Porąbka Iwkowska w km 10+612-10+845 oraz przy drodze powiatowej Wojakowa-Sechna-Ujanowice Nr 1451K w km 0+025-km 0+237 - remont chodnika z krawężnikiem, w miejscowości Wojakowa, gmina Iwkowa ( 0,445 km) powiat brzeski, województwo małopolskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika wzdłuż lewej strony drogi powiatowej Muchówka-Porąbka Iwkowska w km 10+612-10+845 oraz wzdłuż prawej strony drogi powiatowej Wojakowa-Sechna-Ujanowice w km 0+025-km 0+237 - w obrębie działek ewidencyjnych 35 i 577 w miejscowości Wojakowa, gmina Iwkowa. Projektowany zakres robót obejmuje remont chodników o szerokości 1,25 - 2,0 m wzdłuż dróg powiatowych Muchówka-Porąbka Iwkowska i Wojakowa-Sechna-Ujanowice, obejmując wykonanie chodnika z elementów z betonu wibroprasowanego, z kostki betonowej szarej gr. 6 cm, wraz z krawężnikiem 20x30 cm oraz obrzeżem 8x30 cm. Na zjazdach kostka kolorowa gr. 8 cm. Ogólny zakres robót : - remont chodników szer. 1,25 - 2,0 m na odcinkach długości 233+212 m, - remont studni kontrolnych szt 5, - remontu studzienek ściekowych szt.4, - oznakowanie przejścia dla pieszych, - przebudowa ogrodzenia, Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy - przedmiar robót, projekt budowlany i specyfikacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia lub niespełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Formularz ofertowy - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - zał. Nr 3 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy - przedmiar robót - zał. Nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga aby kierownik budowy posiadał uprawnienia do kierowania budową w zakresie robót budowlanych objętych przetargiem (uprawnienia drogowe, a także był członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego). 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1. Oferta winna zawierać dokumenty określone w punktach: IX 2, IX 5 (SIWZ) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 2. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, została wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwkowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa drogi gminnej nr K203392 Koło Szkoły dz. nr 533, 534 w km 0+000 - 0+460, 0+640 - 0+980 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz asfaltowanie drogi (G62) w km 0+460 - 0+640 w miejscowości Wróblowice
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Zakliczyn - zadania realizowane częściowo w ramach funduszu sołeckiego etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodnika w ciągu DW 964 na odc. 320 km 3+189 - km 4+606 w zakresie wykonania remontu chodnika wraz z krawężnikiem oraz odwodnieniem (ul. Wielicka w Niepołomicach)
Dodano: 2016-07-27 - Zastąpienie istniejącego pobocza DP 1041K ul. 21 Stycznia w Luszowicach chodnikiem z kostki brukowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika w ciągu DW 773 w m. Poskwitów odc. 150 km 0+107,5 - 0+507,50
Dodano: 2016-07-22 - Budowa odcinka chodnika przy drodze powiatowej nr 1405 K w miejscowości Grabno gm. Wojnicz
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w gminie Skrzyszów
Dodano: 2016-07-19 - Budowa chodników w Gminie Wierzchosławice: Rudka- Etap II, Wierzchosławice - Etap VI, Mikołajowice - Etap II
Dodano: 2016-07-18 - Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-15