Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1422 O Zakrzów – Cisek w ramach usuwania skutków powodzi – powódź maj 2010, km 3+763 - 5+163.

Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Skarbowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 829 133 , fax. 774 829 132
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu
    ul. Skarbowa
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 829 133, fax. 774 829 132
    REGON: 16021229300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1422 O Zakrzów – Cisek w ramach usuwania skutków powodzi – powódź maj 2010, km 3+763 - 5+163.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1422 O Zakrzów – Cisek w ramach usuwania skutków powodzi – powódź maj 2010, km 3+763 - 5+163. 2. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi powiatowej nr 1422 O Zakrzów – Cisek na odcinku 1400 mb od skrzyżowania z drogą 1403 O. Zadanie przewiduje wymianę i wzmocnienie konstrukcji jezdni, wymianę nawierzchni chodników, a także naprawę istniejących obiektów mostowych. W ramach zadania przewidziany jest również remont istniejących zjazdów na przyległe użytki rolne oraz do budynków mieszkalnych, oczyszczenie i odtworzenie rowów przydrożnych. W zakres zadania wchodzą roboty: • wytyczenie geodezyjne obiektu, • frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, • rozebranie nawierzchni bitumicznej, • wykonanie koryta pod nową podbudowę jezdni (na odcinku od km 0+958 do km 1+1400), • wykonanie koryta na zjazdach oraz pod chodnik, • wyrównanie podłoża mieszanką mineralno asfaltową w ilości ok 75 kg/m2, • wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni poprzez ułożenie siatki stalowej pod warstwami jezdnymi (od km 0+000 do km 0+958), • wykonanie nowej podbudowy poprzez stabilizację istniejącego podłoża z zastosowaniem środka hydrofobowego (od km 0+958 do km 1+400), • wzmocnienie i wymianę podbudowy, • wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej – 8 cm, • wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S – 4cm, • wyprofilowanie i wyrównanie poboczy z wykorzystaniem destruktu asfaltowego, • regulacja urządzeń obcych do poziomu nawierzchni, • wymiana krawężnika, • wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej), • oczyszczenie, odmulenie i wyskarpowanie rowów przydrożnych, • wymiana poręczy na moście w Cisku km 0+190, • odbudowa ścianek czołowych na przepuście w km 0+350, • uzupełnienie ubytków betonu na obiektach mostowych, • oznakowanie poziome ( linie krawędziowe ) wraz z montażem elementów odblaskowych w nawierzchni. 3. Zakres zamówienia Zakres zamówienia określają: - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: 1. Projekt zagospodarowania terenu; 2. Opis techniczny projektu; 3. Przedmiar robót; 4.Rysunki i przekroje konstrukcyjne; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiO) stanowiące załącznik do SIWZ; - Dokumentacja zdjęciowa. 4. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu; b) Oznakowanie robót wg. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu; c) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót; d) Organizację i zagospodarowanie placu budowy; e) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów; f) Wywóz materiałów rozbiórkowych na Miejskie Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami; g)Likwidację placu budowy; h) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących: roboty drogowe. Szczegóły dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określa Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert czyli do dnia 15.05.2017 r. do godz. 08:45. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO B.P. O/ Kędzierzyn-Koźle 82 1020 3668 0000 5502 0189 7412 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa drogi powiatowej nr 1422 O Zakrzów – Cisek w ramach usuwania skutków powodzi – powódź maj 2010, km 3+763 - 5+163 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 8.3.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania), muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale luźno z ofertą z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany u Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty). 7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach