Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1410F na odcinku od m. Witnica (ul. Cmentarna) do m. Sosny - Etap I

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7330400 , fax. 095 7330401
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7330400, fax. 095 7330401
    REGON: 21046691900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1410F na odcinku od m. Witnica (ul. Cmentarna) do m. Sosny - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1410F na odcinku od m. Witnica (ul. Cmentarna) do m. Sosny - Etap I. Inwestycja pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1410F na odcinku od m. Witnica (ul. Cmentarna) do m. Sosny - Etap I, obejmuje remont i przebudowę odcinka drogi powiatowej o długości 1,591 km i szerokości 6,0 m. Głównym celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa użytkowników drogi. W ramach zadania zostanie wykonana nowa konstrukcja jezdni o szerokości 6,0 m i 12 cm grubości nawierzchni asfaltowych, w tym: 5 cm warstwy ścieralnej oraz 7 cm podbudowy zasadniczej (na poszerzeniach na pełnej głębokości z podbudową pomocniczą z kruszywa łamanego). Przed wykonaniem nawierzchni asfaltowej, zostaną wyznaczone odcinki, w których wysokość istniejącej nawierzchni i nierówności są wyższe niż 1 cm ponad warstwę podbudowy zasadniczej i zostaną sfrezowane. Równolegle do przebudowywanego odcinka drogi powiatowej, po prawej stronie (południowej) w kierunku od m. Witnica do m. Sosny zostanie wybudowana ścieżka rowerowa o nawierzchni asfaltowej o szerokości 2,0 m i grubości 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego. Zostaną przebudowane istniejące zjazdy i przestawione krawężniki na ul. Cmentarnej w Witnicy. Zostaną wykonane pobocza: lewostronne o szerokości 0,75 m oraz prawostronnie pas zieleni z poboczem o szerokości 0,8 m oddzielającym jezdnie od ścieżki rowerowej. Odcinek drogi powiatowej nr 1410F objęty zadaniem zlokalizowany jest w północnej części miejscowości Witnica, rozpoczyna się przed skrzyżowaniem ulicy Cmentarnej z drogą gminną nr G103988F, przy cmentarzu, w miejscu gdzie kończy się nowa nawierzchnia jezdni oraz ciąg pieszo - rowerowy wykonane w 2010 r. w ramach zadania Przebudowa ulic Cmentarnej i Konopnickiej w Witnicy i następnie prowadzi przez las w kierunku miejscowości Sosny (droga relacji Witnica - Lubno - Marwice - Kłodawa). Odcinek objęty zadaniem kończy się około 1,2 km za Witnicą przed łukiem (skrętem w prawo) i zjazdem na drogę leśną. Zakres robót budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym, wchodzących w skład inwestycji jest następujący: Obiekt drogowy objęty projektem znajduje się na działkach w gminie Witnica; w obrębie Witnica o numerach ewidencyjnych: 656/2, 50, w obrębię Nowiny Wielkie o numerze 812. Stan istniejący: Na odcinku na którym zostanie wykonana przebudowa drogi, jezdnia posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości od 5,0 m do 5,5 m (na odcinku miejskim 6,0 m). Nawierzchnia jezdni drogi powiatowej wykazuje znaczny stopień uszkodzeń a jej stan można określić jako bardzo zły. Uszkodzenia jezdni stanowią głównie spękania siatkowe, których nasilenie widoczne jest szczególnie w śladach kół pojazdów oraz przy krawędziach jezdni. Widoczne są miejscowe ubytki i wykruszenia materiału bitumicznego przy krawędzi. Podczas przejazdu samochodem wyczuwalny jest nieregularny profil podłużny i poprzeczny jezdni, a na poszerzeniach występują liczne wyboje i nierówności. Podstawowe parametry techniczne drogi po remoncie: - kategoria - droga powiatowa, ogólnodostępna - klasa techniczna - Z (zbiorcza), - kategoria ruchu - KR2, - przekrój - uliczny, drogowy, - prędkość projektowa - Vp = 40 km/h, - szerokość jezdni - 6,0 m, - szerokość ścieżki - 2,0 m, - pochylenie jezdni - 2,0%, ścieżki 2,0%, - szerokość poboczy - 0,75 m, (strona prawa 0,8 m), - pochylenie poboczy - 8% Przekrój - konstrukcja: Przed rozpoczęciem prac zostanie zdjęty humus, wyprofilowane podłoże poszerzeń (poboczy) oraz ścieżki rowerowej. Poszczególne warstwy konstrukcji jezdni przedstawiają się następująco: Konstrukcja nawierzchni asfaltowej na poszerzeniu: - warstwa ścieralna AC 11 50/70 gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza AC 16 P 50/70 gr. 7cm, - podbudowa pomocnicza, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm grubości 20 cm Konstrukcja nawierzchni asfaltowej nakładka: - warstwa ścieralna AC 11 50/70 gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza AC 16 P 50/70 gr. 7 cm, - wyrównanie masa asfaltową jak dla podbudowy zasadniczej AC 16 P 50/70. Warstwę wyrównawczą w związku z niewielką grubością można rozkładać wraz z podbudową zasadniczą, pod warunkiem uzyskania właściwego profilu podłużnego i poprzecznego podbudowy i zagęszczenia mieszanki. Konstrukcja nawierzchni asfaltowej - ścieżka rowerowa, zjazdy: - warstwa ścieralna AC 11 50/70 gr. 4 cm, - podbudowa zasadnicza kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm grubości 15 cm. Uwaga: zagęszczenie warstw podłoża i warstw podsypkowych należy wykonać zgodnie z Polską Normą PN-S-02205 (Drogi samochodowe Roboty Ziemne Wymagania i badania). Warstwa gleby (humusu) powinna być ściągnięta i składowana (zgodnie z obowiązującymi przepisami) na miejscu wskazanym przez Inwestora. Wykonane koryto należy zabezpieczyć przed ingerencją wody opadowej, w tym celu niezwłocznie powinno się przystąpić do wykonania warstw konstrukcyjnych jezdni i zjazdów. W przypadku natrafienia w podłożu na grunty wysadzinowe lub gdy nośność podłoża po dogęszczeniu wynosi poniżej 35 MPa należy zwrócić się do nadzoru autorskiego o przeanalizowanie sposobu wzmocnienie podłoża. Infrastruktura podziemna: Rozpoczęcie robót wykonywać po zgłoszeniu zamiaru rozpoczęcia prac do wszystkich właścicieli sieci z wyprzedzeniem min 14 dni. Przed rozpoczęciem robót związanych z korytowaniem wykonać ręcznie przekopy próbne, w momencie stwierdzenia nienormatywnego przykrycia kabla lub natrafienia na niezinwentaryzowane sieci podziemne przerwać wszelkie prace oraz powiadomić właściciela danej sieci w celu uzgodnienia dalszego sposobu prowadzenia robót. UWAGA: Wszystkie prace należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami, uzgodnieniami, specyfikacjami technicznymi, projektem wykonawczym i w koordynacji z zarządcami istniejących sieci. Prawidłowa realizacja przedsięwzięcia związana jest z przestrzeganiem ostrych reżimów technologicznych i prawnych remontowanej istniejącej nawierzchni, zastosowaniem wysokiej jakości sprzętu i materiałów budowlanych. Wynika to z obowiązujących aktów normatywno- prawnych, w tym przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, których znajomością musi się wykazać zarówno Wykonawca jak i przedstawiciele Inwestora. Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 36a, ust. 2, pkt 1) Ustawy Pzp obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane tj.: Wykonawca musi samodzielnie wykonać nawierzchnię jezdni, w tym warstwę ścieralną i podbudowę zasadniczą z betonu asfaltowego. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu zakończenia zadania przez Wykonawcę. Zadanie realizowane w 2015 r., przy dofinansowaniu z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. W przypadku utraty przez Zamawiającego dofinansowania na skutek niewykonania zadania przez Wykonawcę w określonym terminie, Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia całej kwoty dofinansowania utraconego przez Zamawiającego wraz z odsetkami liczonymi jak dla zaległości podatkowych oraz innymi kosztami poniesionymi przez Zamawiającego wynikającymi z utraty dofinansowania. Wyjątkiem jest sytuacja gdy zmiana terminu realizacji niniejszej umowy nastąpi pisemnie za zgodą Zamawiającego. Zmiana taka dopuszczalna jest wyłącznie z przyczyn: warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z przewidywaną technologią (opady, zbyt niskie temperatury), błędów projektowych lub zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami Wykonawcy robót klęski żywiołowej, zmian w zasadach finansowania zamówienia. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa na zgłoszenie robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty załączone do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach