Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1402 B Kujbiedy - Milewskie w m. Milewskie Gmina Jasionówka . Odcinek II 0+000 - 0 + 237 (działka nr 857/2 )

Gmina Jasionówka ogłasza przetarg

  • Adres: 19-122 Jasionówka, Rynek 19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7160021 , fax. 085 7160025
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasionówka
    Rynek 19 19
    19-122 Jasionówka, woj. podlaskie
    tel. 085 7160021, fax. 085 7160025
    REGON: 05065933200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasionowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1402 B Kujbiedy - Milewskie w m. Milewskie Gmina Jasionówka . Odcinek II 0+000 - 0 + 237 (działka nr 857/2 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy dróg w terenie nizinnym, wraz z wytyczeniem osi trasy, rzędnych wysokościowych niwelety- 0,237 km. 2) Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. do 1 km, wraz z formowaniem i zagęszczeniem- 11,7 m3. 3)Plantowanie skarp i korony nasypów z gruntu kat. II - 54 m2. 4) Korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. Kat. I-IV, koryto głębokości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża wykonane ręcznie na poszerzeniu oraz na wjazdach - 58,5 m2. 5) Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, warstwa 20 cm -297 m2. 6) Wyrównanie kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie- 90 m3. 7) Skropienie wykonanej podbudowy emulsją asfaltową K2 w ilości ok. 1,0 - 1,5 kg/m2 - 935 m2. 8) Nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - warstwa wiążąca o grubości 3 cm - 935 m2. 9) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową K2 w ilości ok. 0,5 kg/m2 - 888 m2. 10) Nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - warstwa ścieralna o grubości 3 cm - 888 m2. 11) Pionowe znaki drogowe - tarcze znaków o pow. większej 0,3 m2, na blasze ocynkowanej (1,5 mm ) folia odblaskowa I gen. Słupki stalowe D 50 mm i dł. 3,5 m - szt. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 2 500 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.); 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.); 3)spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4; 4. Dokumenty zawierające dane o wartości i terminie realizacji oraz potwierdzające należyte wykonanie dotychczasowych robót budowlanych (zrealizowanie co najmniej 3 robót budowlanych dotyczących przebudowy lub budowy dróg o łącznej długości co najmniej 1000 m, lub ulic o łącznej długości co najmniej 400 m w okresie nie dłuższym niż ostatnie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); roboty budowlane powinny odpowiadać swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia; 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach drogowej i instalacyjnej zgodnie z zakresem planowanych do realizacji robót wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 7. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach