Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1385B na długości ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z ul. Białostocką i budową sieci wodociągowej (gm. Dobrzyniewo Duże)

Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, Białostocka 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
    Białostocka 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    REGON: 9661844107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyniewo.pl/gmina/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1385B na długości ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z ul. Białostocką i budową sieci wodociągowej (gm. Dobrzyniewo Duże)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie drogi powiatowej Nr 1385B na długości ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z ul. Białostocką (gm. Dobrzyniewo Duże) w tym:Zadanie 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1385B na długości ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z ul. BiałostockąZadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej na ul. Lipowej i Białostockiej we wsi Dobrzyniewo Duże – Rozszerzenie sieci infrastruktury wodociągowej na terenie gminy.Inwestorem zadania nr 1 jest Powiat Białostocki – Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku,Inwestorem zadania nr 2 jest Gmina Dobrzyniewo Duże.Szczegółowy zakres, sposób i warunki wykonywania zamówienia zawiera:1. Opis przedmiotu zamówienia - rozdział III SWZ2. Przedmiar robót – rozdział IV SWZ3. Projektowane postanowienia umowy – rozdział V SWZ4. Dokumentacja projektowa - rozdział VI SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000,00 złotych.2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu,3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 z dopiskiem – „Wadium w postępowaniu ZP.2620.10.2024”6. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w postaci elektronicznej.UWAGA!W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zaleca się, aby w treści gwarancji lub poręczenia byli wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo dokument powinien zawierać co najmniej zasygnalizowanie, że gwarant/poręczyciel bierze odpowiedzialność za działania i zaniechania ewentualnych i nieznanych sobie konsorcjantów wykonawcy zlecającego udzielenie gwarancji/poręczenia, z którymi wykonawca zdecyduje lub zdecydował się złożyć ofertę.Szczegółowe wymagania zawarto w Rozdziale I SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań1.2. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się, że:a) wykonał (zakończona robota) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:• 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Dz. U. 2022, poz. 1518) o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto każda• 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie wodociągu lub kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości min. 100 000,00 zł bruttob) dysponuje lub będzie dysponował:• osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownik budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz zrealizowała min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych) o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; (należy wskazać imię i nazwisko do oferty);• osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych;• osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót teletechnicznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych;• osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych;• osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia do geodezyjnej obsługi inwestycji, posiadającą uprawnienia geodezyjne w specjalności geodezyjna obsługa inwestycji;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach