Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1371K Tarnów-Wałki-Stare Żukowice w m. Nowe Żukowice i Stare Żukowice.

Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-113 Zgłobice, ul. Zgłobicka 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6741230 , fax. 014 6787050
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach
    ul. Zgłobicka 8 8
    33-113 Zgłobice, woj. małopolskie
    tel. 014 6741230, fax. 014 6787050
    REGON: 12038465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1371K Tarnów-Wałki-Stare Żukowice w m. Nowe Żukowice i Stare Żukowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całkowita długość odcinków do realizacji: 4 km.606 mb Lokalizacja km.12+385 - 14+329 i km.16+015 - 18+677 Współfinansowanie zadania w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót pomiarowych, - robót rozbiórkowych, - robót ziemnych, - podsypki piaskowej z zagęszczeniem, - podbudowy z kruszywa naturalnego, - podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwy klinującej z masy asfaltowej, - frezowania nawierzchni bitumicznej, - ułożenia geosiatki, - wyrównania istniejącej podbudowy masą mineralno-asfaltową, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w-wa wiążąca, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w-wa ścieralna, - umocnienia poboczy z kamienia łamanego, - chodników z kostki brukowej, - nawierzchni z kostki brukowej, - studni rewizyjnych, ściekowych wraz z przykanalikami oraz regulacji studzienek, - nawierzchni z kamienia łamanego, - barier ochronnych stalowych, - wydłużenia przepustu, - oczyszczenia przepustów z namułu, - oczyszczenia rowów z namułu, - umocnienia skarp i dna rowów płytami chodnikowymi, - oznakowania poziomego grubowarstwowego jezdni z masy chemoutwardzalnej, - wymiany opraw rtęciowych oświetlenia ulicznego na oprawy sodowe z redukcją mocy. Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 73 000 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymogi ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianą Dz.U. z 2008 r. Nr 171 poz.1058) określone w art.22 ust.1, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; i w tym zakresie: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia zatrudnionymi u Wykonawcy na stanowiskach robotniczych (pracownicy drogowi, operatorzy sprzętu, kierowcy itd.) oraz że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i legitymującym się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego /Izby Inżynierów Budownictwa/ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi i wykazać, że pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) 2.2. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu w zakresie wykonania budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto dla każdego z zamówień osobno. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie /z zachowaniem parametrów masy/ w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tzn. posiadają podpisaną umowę wstępną w wytwórnią spełniającą w/w warunek. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto: Gwarancja jakości. Wykonawca musi udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 48 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego robót. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - na załączniku nr 2 SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661) 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa) z określonym terminem ważności - na załączniku nr 3 SIWZ Ponadto pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenie (firmy lub samej osoby) powinno zawierać zapewnienie dla Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty w tym postępowaniu wymieniona osoba jest do dyspozycji Wykonawcy i będzie uczestniczyć w realizacji umowy z tym Wykonawcą. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji - na załączniku nr 4 SIWZ; 8.Oświadczenie o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub umowa wstępna z wytwórnią spełniającą taki warunek. 9. Kosztorysy ofertowe- wg wzoru w rozdz. III SIWZ 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy na załączniku nr 5 SIWZ; 11.Spełnienie warunku dotyczącego udzielenia stosownej gwarancji jakości na wykonane roboty będzie oceniane na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy złożonej w formularzu oferty w sprawie oferowanego okresu gwarancji. Warunek będzie spełniony gdy zaoferowana długość okresu gwarancji jakości nie będzie krótsza niż 48 miesięcy. 12. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach