Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1357K Tarnów-Ryglice-Żurowa-Ołpiny w m.Skrzyszów odc.6,234 km. oraz w m.Szynwałd odc.2,973 km.

Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-113 Zgłobice, ul. Zgłobicka 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6741230 , fax. 014 6787050
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach
    ul. Zgłobicka 8 8
    33-113 Zgłobice, woj. małopolskie
    tel. 014 6741230, fax. 014 6787050
    REGON: 12038465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1357K Tarnów-Ryglice-Żurowa-Ołpiny w m.Skrzyszów odc.6,234 km. oraz w m.Szynwałd odc.2,973 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja: m.Skrzyszów km. 0+863 - 7+096,69 oraz m.Szynwałd I odc. km. 7+586 - 9+130 /1544 mb/ II odc.9+787 - 10+301 /514 mb/ III odc.11+700 - 11+977 /277 mb, IV odc. km.12+142 - 12+780 / 638 mb/ Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - robót pomiarowych, - mechanicznego ścinania drzew z karczowaniem pni, - robót rozbiórkowych, - frezowania nawierzchni bitumicznej, - oczyszczenia mechanicznego nawierzchni, - skropienia nawierzchni emulsją asfaltową, - wyrównania istniejącej podbudowy masą mineralno-asfaltową, -nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w-wa ścieralna, - robót ziemnych - chodników z kostki brukowej, - regulacji pionowej studzienek, - studni rewizyjnych, studzienek ściekowych z przykanalikami - podbudowy z kruszywa naturalnego, - podbudowy z żużla wielkopiecowego, - podbudowy z betonu, - nawierzchni z kostki brukowej, - umocnienia poboczy z kamienia łamanego oraz materiałem z frezowania, - nawierzchni z kamienia tłuczonego, - podsypki piaskowej z zagęszczeniem, - kanałów z rur PVC, - odwodnienia liniowego, - ścianek czołowych przepustów pod zjazdami, - barier ochronnych stalowych, - ubezpieczenia płytami ażurowymi, - ścieków betonowych, - obudowy wlotów i wylotów przepustów pod drogą, - oczyszczenia przepustów z namułu, - oczyszczenia rowów z namułu, - oznakowania poziomego jedni farbą akrylową oraz masą chemoutwardzalną. Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 155 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia i w tym zakresie: a) Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu w zakresie wykonania budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż: 9 000 000,00 zł brutto dla każdego z zamówień osobno. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.a) 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia i w tym zakresie: a) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia zatrudnionymi u Wykonawcy na stanowiskach robotniczych (pracownicy drogowi, operatorzy sprzętu, kierowcy itd.) oraz że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i legitymującym się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego. /Izby Inżynierów Budownictwa/ Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi i wykazać, że pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 9 000 000,00 zł brutto. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.a) b).Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie /z zachowaniem parametrów masy/ w czasie nie dłuższym niż dwie godziny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.b) 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. a ponadto: - Udzielenie rękojmi. Wykonawca musi udzielić rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 48 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 8 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 2 SIWZ oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy na załączniku nr 3 SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661) 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji - na załączniku nr 4 SIWZ; 7.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa) z określonym terminem ważności - na załączniku nr 5 SIWZ Ponadto pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenie (firmy lub samej osoby) powinno zawierać zapewnienie dla Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty w tym postępowaniu wymieniona osoba jest do dyspozycji Wykonawcy i będzie uczestniczyć w realizacji umowy z tym Wykonawcą. 8.Oświadczenie o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni spełniającej w/w warunek. 9.Kosztorysy ofertowe - wg wzoru w rozdz.III SIWZ 10.Harmonogram rzeczowo-finansowy na załączniku nr 6 SIWZ; 11.Spełnienie warunku dotyczącego udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane będzie oceniane na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy złożonej w formularzu oferty w sprawie oferowanego okresu rękojmi. Warunek będzie spełniony gdy zaoferowana długość okresu rękojmi nie będzie krótsza niż 48 miesięcy. 12.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U.z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach