Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, 17 Stycznia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6723485 , fax. 236 722 945
- Data zamieszczenia: 2020-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
17 Stycznia 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 23 6723485, fax. 236 722 945
REGON: 13037770600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://stciechanow.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1237W na odcinku Ciechanów – Opinogóra Górna – Długołęka , odcinek od km 12+350,00 do km 13+040,00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi 12+350,00 do km 13+040,00” do granicy powiatu Ciechanowskiego. Prace polegają na poszerzeniu istniejącej nawierzchni żwirowej, wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego oraz ułożeniu warstwy bitumicznej. Spadek jezdni daszkowy, pobocza obustronne z kruszywa, obustronne rowy. Zakres robót obejmuje w szczególności: - wykonaniu robót ziemnych, - wykonaniu konstrukcji poszerzenia jezdni i poboczy, - wykonanie podbudowy, ułożenie warstwy bitumicznej, - wykonaniu zjazdów, - przebudowy przepustów, - uzupełnienia oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga! Załączone do dokumentacji przedmiary nie stanowią podstawy kalkulacji ceny oferty. Należy traktować je wyłącznie jako element pomocniczy. Zamawiający dodatkowo zaleca Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony obowiązującym przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy. W związku z tym: 1) Wykonawca lub podwykonawca najpóźniej w dniu przekazania Terenu Budowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat / część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w kolejnym dniu roboczym po zmianie osób ujętych w wykazie. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykazy dotyczące podwykonawców i dalszych podwykonawców. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca i podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę oraz podwykonawców z osobami wykonującymi wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności adresów, nr PESEL oraz wysokości wynagrodzenia pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę aktualizacji wykazu osób zatrudnionych oraz kopii umów (zgodnie z wytycznymi powyżej) zawartych przez Wykonawcę oraz podwykonawców z osobami wykonujący mi czynności określone przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Z tego tytułu wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy. 3) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w szczególności: - roboty ziemne, w tym wykopy mechaniczne, korytowanie drogi, wykopy i inne prace ziemne wykonywane ręcznie - roboty ziemne polegające na wykonaniu konstrukcji poszerzenia jezdni i poboczy, - wykonanie podbudowy drogowej z kruszywa naturalnego, - ułożenie drenażu odsączającego z perforowanych rur tworzywowych z prowadzeniem wody do skarpy rowu przydrożnego.- przebudowy przepustów, - roboty brukarskie, w tym układanie nawierzchni z kostki betonowej. - montaż przepustów drogowych wraz z przyczółkami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 63 1020 1592 0000 2402 0254 8196. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŁAZY – BUDOWA DWÓCH DRÓG GMINNYCH 26KDD I 27 KDD – II ETAP
Dodano: 2024-06-08 - NOWA IWICZNA – BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY JAŚMINOWEJ
Dodano: 2024-05-23 - ŁAZY – BUDOWA DWÓCH DRÓG GMINNYCH 26KDD I 27 KDD – II ETAP
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowskiego
Dodano: 2024-04-12 - Nowa Iwiczna, Stara Iwiczna, Nowa Wola - Budowa ul. Kieleckiej (w zakresie budowy łącznika ulicy Kieleckiej z ulicą Sadową)
Dodano: 2023-10-19 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2620W w m. Boguty Pianki w zakresie budowy chodnika, Rozbudowa drogi powiatowej nr 2655W w m. Ugniewo w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów
Dodano: 2023-10-17 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2620W w m. Boguty Pianki w zakresie budowy chodnika
Dodano: 2023-05-17 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2620W w m. Boguty Pianki w zakresie budowy chodnika
Dodano: 2023-05-15 - JAZGARZEWSZCZYZNA – BUDOWA UL. KRZYWEJ
Dodano: 2023-05-11 - „Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinkach: od km 76+272 do km 76+628, od km 76+758 do km 77+474 i od km 81+610 do km 82+910” - nr postępowania 164/20
Dodano: 2021-02-26