Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1221W Niechodzin-Nużewko-Baby I - etap ( w km 0+958 - 2+798 )

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6737814 , fax. 023 6725414
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mazowiecka 7 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6737814, fax. 023 6725414
    REGON: 13038229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1221W Niechodzin-Nużewko-Baby I - etap ( w km 0+958 - 2+798 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych przy przebudowie odcinka drogi powiatowej nr 1221W Niechodzin-Nużewko-Baby w km 0+958 - 2+798 tj długości 1840 m. Asortymentowo zakres robót na podlegających przebudowie odcinku obejmuje m.in.: 1.poszerzenie nawierzchni jezdni do szerokości 5,50 m; 2.wzmocnienie istniejącej nawierzchni ( warstwa wyrównawcza grubości śr. 100 kg /m2 z betonu asfaltowego i warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego) ; 3.odbudowę i wzmocnienie poboczy; 4.renowację rowów przydrożnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności Wykonawcą zamówienia może być przedsiębiorca będący osobą fizyczną, osobą prawną uczestniczącą indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja); podmioty wykonujące zamówienie łącznie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zadania. 4) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bioracy udział w robotach liniowych i wymaganych minimalnych wymagań dla osób pełniacych funkcję kierownika robót kierownika budowy ( 5 lat doświadczenia w tym 3 lata jako kierownik robót i przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego ) i laboranta ( 3 lata doświadczenia zawodowego) 5) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 inwestycje o następujących specyfikacjach każde : - charakter robót - przebudowa dróg co najmniej w kategorii L. - zakres robót - nie mniej niż 1,5 km obiektu liniowego. - asortyment robót - charakter robót i złożoność porównywalna z przedmiotem zamówienia Warunek ten może być spełniony łącznie przez konsorcjum. 6) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 120 th położoną w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowę dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej, tak aby czas transportu mieszanki od załadunku do wyładunku nie przekraczał 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury przy wbudowaniu. - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, - samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10 ton w ilości do płynnego przetransportowania materiał ów na budowę, - koparko-ładowarką - szt. 1 - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania,określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę y uprawnioną ne do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę y uprawnionąe do reprezentacji Wykonawcy aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) informację o dysponowaniu sprzętem f) informację o dysponowaniu laboratorium g) informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia na formularzu. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze osobęy uprawnionąne do reprezentacji wykonawcy uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa h) informację o doświadczeniu na formularzu Doświadczenie zawodowe Do informacji winny być dołączone dokumenty ( protokóły odbioru bądź referencje ) potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. i) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j) wykaz stawek i narzutów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach